فونیکسریمکسبهتام

ناوی اعلام کرد

استقرار ۱۲ هزار راهدار برای تامین امنیت مسافران نوروزی

عصر خودرو- استقرار ۱۲ هزار راهدار طی ایام نوروز ۹۵ در محورهای کشور و آماده باش نزدیک به ۱۴۰۰ اکیپ زمستانه در جاده‌های برف‌گیر خبرهایی است که از سوی مدیرکل دفتر تجهیز و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام شد.

استقرار ۱۲ هزار راهدار برای تامین امنیت مسافران نوروزی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، علی ناوی در تشریح وضعیت آمادگی حوزه راهداری کشور در ایام نوروز سال 1395 اعلام کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از حدود دو ماه گذشته تاکنون نزدیک به 26 هزار کیلومتر از جاده‌های پرترافیک کشور را که به استان‌های زیارتی و سیاحتی منتهی می‌شوند توسط گروهی از مهندسان مشاور ذیصلاح رصد کرده و اقدام‌های کوتاه‌مدتی که انجام آنها می‌توانست در افزایش ایمنی ایام نوروز مؤثر واقع شود را انجام داده است.

    وی درباره فعالیت‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این حوزه گفت: بهبود وضعیت رویه‌های آسفالتی، خط‌کشی بیش از 32 هزار کیلومتر از جاده‌های پرترافیک کشور، آشکارسازی نقاط پرحادثه و اجرای روشنایی در نقاطی که احتمال وقوع تصادف در آنها بیشتر بود (حدود 130 نقطه و یکصد کیلومتر جاده پرتصادف) بخشی از فعالیت‌هایی است که توسط این سازمان به انجام رسیده است.

    ناوی درخصوص تدابیر این سازمان در برابر بارش‌های احتمالی زمستانی و شرایط جوی خطرناک در این ایام اعلام کرد: از اوایل آذرماه امسال اکیپ‌های زمستانی سازمان در نقاط برف‌گیر و کوهستانی مستقر شده و این استقرار تا پایان تعطیلات نوروزی یعنی تا 15 فروردین 1395 ادامه خواهد داشت. همچنین بالغ بر 12 هزار نفر راهدار و 8 هزار دستگاه ماشین‌آلات در قالب 1400 اکیپ زمستانی کماکان در راه‌های برف‌گیر مستقر بوده و آمادگی مقابله با هرگونه تغییرات جوی را در این ایام خواهند داشت.

    مدیرکل دفتر تجهیز و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایان اعلام کرد: نزدیک به 12 هزار راهدار در طول مسیرها به صورت شبانه‌روزی، نیروی‌های امدادی، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه و همچنین سامانه 141 از ستاد راهداری در تهران و مراکز استان‌ها آماده هرگونه راهنمایی و ارائه خدمات و اطلاعات در این مدت زمان به مسافران خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو