فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی:

راهداران خراسان شمالی در راهدارخانه‌ها وگردنه‌ها مستقر می شوند

عصر خودرو- مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: به زودی اکیپ‌های راهداری خراسان شمالی در راهدارخانه‌های و گردنه‌های استان به منظور ارائه خدمت به مسافران مستقر می شوند.

راهداران خراسان شمالی در راهدارخانه‌ها وگردنه‌ها مستقر می شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد مشتری گفت: براساس تاکیدات وزیر راه و شهرسازی، طرح اسقرار راهداران در محورهای خراسان شمالی با هدف ایمن سازی راه‌ها و کمک به مسافران به زودی اجرایی می‌شود.

    وی با بیان اینکه به زوی 28 اکیپ راهداری با اختیار داشتن تجهیزات کامل در محورهای اصلی و فرعی استان مستقر می شوند، اظهار کرد: امیدواریم این استقرار برای کمک به هموطنان در ایام نوروز موثر و زمینه سفری آرامش بخش و ایمن را برای مسافران، گردشگران و زائران حرم قدس رضوی فراهم کند.

    مشتری گفت: با اجرای این طرح از روز سه شنبه 25 اسفندماه، راهداران و اکیپ‌های راهداری در راهدارخانه‌ها و گردنه‌های این استان مستقر می‌شوند و تا پایان روز 15 فروردین ماه 95 در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.

    وی تعداد اکیپ‌های راهداری را 28 اکیپ، تعداد راهدارخانه‌های استان را 19 راهدارخانه عنوان کرد و گفت: علاوه بر این راهداران در 21 گردنه در محورهای اصلی و فرعی این استان مستقر شده و هشت تیم راهداری نیز به صورت سیار به ارائه خدمت به مسافران و خدمات تعمیر خودروهای در راه مانده، خواهند پرداخت.

    وی اظهار امیدواری کرد که در تعطیلات نوروزی سال جدید، ناوگان راهداری که با کمبود شدید راننده مواجه است، بتواند این کمبود را رفع کند.

    بر اساس این گزارش، خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر 928 هزار نفر در مسیر جاده آسیایی قرار دارد و همه ساله پذیرای میلیون‌ها مسافر، گردشگر و زائر آستان قدس رضوی در مسیر شهرهای شمالی کشور به مشهد مقدس است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو