فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی استان قزوین:

برخورد با متخلفان حادثه ساز در استان قزوین تشدید می شود

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با اعمال قانون و قاطعیت در برخورد با رانندگان متخلف تلاش می کنیم مسافرت هایی ایمن و بدون حادثه در محورهای موصالاتی استان محقق شود.

برخورد با متخلفان حادثه ساز در استان قزوین تشدید می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، سردار مهدی محمودی ظهر سه شنبه در رزمایش ترافیکی طرح نوروزی سازمانها و دستگاههای امدادی و ترافیکی استان قزوین که در پلیس راه قزوین به زنجان برگزار شد اظهارداشت: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حضور دستگاههای امدادی برای ایجاد نظم وامنیت و آسایش هستیم تا مسافرت های مردم بخوبی انجام شود.

    وی افزود: در ایام نوروز شاهد تردد قابل توجهی در جاده های کشور بویژه محورهای مواصلاتی استان قزوین هستیم که در مسیر شمال و شمالغرب کشور جایگاه خاصی دارد.

    سردار محمودی تصریح کرد: مهمترین هدف ما و دستگاههای اجرایی این است که در ایام نوروز شرایطی را فراهم کنیم تا مسافران در کمال آرامش و سلامت به مقصد برسند و ایمنی سفرها تضمین شود.

    وی بیان کرد: با راه اندازی قرارگاه نوروزی سال 95 در پلیس راه استان با حضور دستگاههای اجرایی و خدمات رسان تامین سلامت مردم و گوشزدکردن قوانین و مقررات و احترام به حقوق شهروندی است که این اهداف با حضور فیزیکی و میدانی ماموران پلیس و برخورد شدید با متخلفان محقق می شود.

    سردار محمودی یادآورشد: با همه کسانی که بخواهند با بی احتیاطی و زیرپاگذاشتن قانون جان خود و دیگران را به مخاطره بیندازند طبق مقررات برخورد می کنیم لذا ضمن اعمال جریمه های جدید با رانندگان پرخطر برخورد کرده و خودرو آنها را متوقف و از تردد در جاده ها جلوگیری می کنیم. 

    کاهش حوادث جاده ای هدف ماموران پلیس است

    فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با تلاش همه دستگاههای اجرایی و خدمات رسان و نیروهای امدادی باید به گونه ای حرکت کنیم تا هیچ حادثه ای در جاده های استان رخ ندهد و این کار با فرهنگ سازی، آموزش رانندگان، حضور موثر پلیس و اعمال قانون و برخورد با متخلفان ممکن می شود.

    وی از همکاری استانداری، مدیریت بحران، راه و شهرسازی، پایانه ها و حمل و نقل، هلال احمر، آتش نشانی، پلیس راه، پلیس راهور و اورژانس و امدادخودرو که در ایمن سازی جاده ها و کاهش حوادث نقش موثری دارند تشکر کرد.

    سردار محمودی تصریح کرد: شعار امسال پلیس در ایام نوروز «پلیس و مردم، نظم و قانون مندی و نشاط بهاری» است و امیدواریم با همکاری همه مردم و مسئولان بتوانیم سفرهای ایمن و توام با آرامش و نشاطی را برای همه مسافران محقق کنیم.

    در ادامه این مراسم خودروهای موتوری پلیس راه، یگان ویژه، جمعیت هلال احمر، راهداری، آتش نشانی، مدیریت بحران، امداد خودرو، اورژانس و جرثقیل های امدادی از مقابل جایگاه رژه رفتند و عازم ماموریت شدند.

    طرح نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه در استان قزوین اجرا می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط