فونیکسریمکسبهتام

از سوی شرکت بهره‌برداری مترو

زمان فعالیت مترو فرودگاه مهرآباد ساعت ۱۱ تا ۱۴ اعلام شد

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص نحوه فعالیت خط فرودگاه مهرآباد گفت: زمان فعالیت این بخش که در مرحله راه‌اندازی قرار دارد در حال حاضر بین ساعات ۱۱ تا ۱۴ است و هر نیم ساعت یک قطار در آن حرکت می‌کند.

زمان فعالیت مترو فرودگاه مهرآباد ساعت ۱۱ تا ۱۴ اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم،  محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص نحوه فعالیت خط فرودگاه مهرآباد به عنوان متفاوت ترین مسیر ریلی و تونلی درون شهری پایتخت گفت:ایستگاه تقاطعی بیمه همزمان با افتتاح خط فرودگاه مهرآباد به بهره برداری رسید و مسافران می توانند از طریق این ایستگاه در خط 4 مترو به فرودگاه مهرآباد دسترسی داشته باشند.

    وی افزود: زمان فعالیت این بخش که در مرحله راه اندازی قرار دارد در حال حاضر بین ساعات 11 تا 14 است و هر نیم ساعت یک قطار در آن حرکت می کند.

    دکتر نایبی با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک میزان سرویس دهی در این بخش افزایش می یابد، افزود: با نظر شهردار فرودگاه مهرآباد به عنوان نخستین فرودگاه کشور به شبکه ریلی متصل شده و با ظرفیت 70 هزار جا به ‌جایی در روز بخش قابل توجهی از رفت و آمدها به فرودگاه مهرآباد که عموماَ با استفاده از وسایل نقلیه شخصی صورت می‌گیرد را تحت پوشش قرار می دهد.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه این خط دسترسی راحت به ترمینال های فرودگاه مهرآباد را برای مسافران فراهم می کند، تصریح کرد : خط فرودگاه مهر آباد شامل چهار ایستگاه بیمه، شماره یک فرودگاه، شماره دو فرودگاه و شماره سه فرودگاه است که این ایستگاه‌ها مقابل ترمینال‌‌های شماره 2، شماره 4 و شماره 6 فرودگاه واقع شده‌اند.

    وی با بیان اینکه امروز زیرگذر میدان آزادی هم افتتاح شد خاطر نشان کرد: این زیر گذر برای تردد راحت تر مسافران از ایستگاه مترو میدان آزادی به سمت ضلع جنوب میدان و تردد به سمت یافت آباد، بزرگراه آیت الله سعیدی  و اسلام شهر ساخته شده و با جلوگیری از تجمع عابران پیاده در سطح خیابان؛ به روان شدن بار ترافیکی میدان آزادی کمک می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو