فونیکسریمکسبهتام

در نشست خبری رئیس پلیس راه شرق استان تهران؛

محدودیت های ترافیکی در شرق استان تهران اعلام شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای پر ترافیک استان از ۲۶ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین سال ۹۵ خبرداد.

محدودیت های ترافیکی در شرق استان تهران اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از مهر، سرهنگ سیاوش محبی صبح چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح محدودیت های ترافیکی در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: در ایام نوروز، میزان سفرهای نوروزی در شرق استان تهران افزایش چشمگیری پیدا می کند.

    رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: محورهای مواصلاتی شرق استان تهران در ایام نوروز و تعطیلات نوروزی، میزبان مسافران و گردشگران فراوانی است.

    وی ادامه داد: بسیاری از گردشگران و مسافران نوروزی برای سفر به استان های مختلف کشور از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران استفاده می کنند که این امر، حجم تردد خودرودر این محورها را افزایش می دهد.

    سرهنگ محبی اضافه کرد: پلیس راه شرق استان تهران در حال آماده باش قرار داشته و تلاش دارد تا بهترین خدمات را به مردم و رانندگان ارائه کند تا سفری خوش و ایمن برای مسافران رقم بخورد.

    وی بیان داشت: نیروهای پلیس در ایام نوروز به صورت ویژه در جاده های مختلف شرق استان تهران حضور دارند و تمامی تلاش خود را برای تسهیل رفت و آمد مسافران به کار خواهند گرفت.

    رییس پلیس راه شرق استان تهران تأکید کرد: در این میان تعامل و همکاری مردم با نیروهای پلیس، می تواند در کاهش تصادفات و حوادث و رقم خوردن سفری ایمن و مطمئن موثر و راهگشا باشد.

    عبور و مرور انواع موتورسیکلت در تمامی آزاد راه های شرق استان تهران ممنوع است

    وی بیان داشت: پلیس در ایام نوروز با رانندگانی که با عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خود و سایر مسافران را با خطر مواجه می کنند، طبق قانون برخورد خواهد کرد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: محدودیت های ترافیکی از تاریخ 26 اسفند تا 15 فروردین 95 در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اجرا می شود تا ارائه خدمات به مسافران به صورت بهتری انجام شود.

    وی گفت: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها و محورهایی که ضرورت ایجاد کند، ممنوع خواهد بود.

    رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: عبور و مرور کامیون و تانکر در ایام نوروز در محورهای شرق استان تهران با ممنوعیت و محدودیت مواجه است اما تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهورناجا از این امر مستثنی بوده و طی شرائطی اجازه عبور دارند.

    تردد انواع تریلر در محور هراز ممنوع است

    رئیس پلیس راه شرق استان تهران تاکید کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ سیزدهم فروردین در تمامی محورهای برون شهری کشور ممنوع است.

    وی متذکر شد: تردد انواع تریلر در محور هراز ممنوع است و تردد کامیون و کامیونت از ساعت یک ظهر 26 اسفند ماه تا ساعت دو بامداد هشتم فروردین و از ساعت هشت صبح روز یازدهم فروردین 95 تا ساعت دو بامداد پانزدهم فروردین ماه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

    محبی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 روزهای 5، 6، 12، 13 و 14 فروردین ماه تا ساعت دو بامداد روزهای بعد، از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 2 بامداد روزهای بعدی از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

    وی گفت: در محور فیروزکوه، تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت هشت روز پنج شنبه بیست و هفتم اسفند تا ساعت دو بامداد روز یکشنبه هشتم فروردین 95 واز ساعت هشت روز چهارشنبه یازدهم فروردین تا ساعت 12 ظهر یکشنبه پانزدهم فروردین ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

    وی متذکر شد: ورود تمامی خودروهای ترانزیت حمل مواد سوختی به داخل کشور از ساعت هفت روز بیست و ششم اسفند ماه تا ساعت 24 روز ششم فروردین و نیز از ساعت هفت  صبح روز دوازدهم فروردین تا ساعت 24 روز چهاردهم ممنوع است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو