فونیکسریمکسبهتام

خبرهاب ترافیکی نوروزی(۲۷)

ترافیک سنگین در معابر مرکزی و شمالی پایتخت

عصر خودرو- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر منتهی به بهشت زهرا(س)، از ترافیک نیمه سنگین و سنگین در نقاط مرکزی پایتخت و اطراف مراکز خرید خبر داد.

ترافیک سنگین در معابر مرکزی و شمالی پایتخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی درباره وضعیت ترافیکی معابر منتهی به بهشت زهرا (س) گفت: ماموران پلیس راهور پیش از اذان صبح در معابر منتهی به بهشت زهرا(س) مستقر شدند و از حوالی ساعت چهار صبح تا ساعت 9 شاهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های اطراف بهشت زهرا(س) و همچنین معابر داخلی آن بودیم که این حجم از تردد با بار خروجی مسافران نوروزی نیز ادغام شده بود.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل ترافیکی خاصی در معابر منتهی به بهشت زهرا(س) و همچنین معابر داخلی آن وجود ندارد، اظهارکرد: هم اکنون ترافیک در این بخش روان است و البته همکاران من تا پایان روز در معابر مستقر هستند.

    ترافیک سنگین در هسته مرکزی پایتخت

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی در معابر داخل پایتخت نیز گفت: گزارش های رسیده و همچنین رصد دوربین‌های کنترل ترافیک نشان می دهد که هم اکنون در معابر هسته مرکزی پایتخت شاهد ترافیک سنگین هستیم و در اکثر خیابانهای منطقه 11 و 12 همچون خیابان جمهوری، خیابان 15 خرداد، خیابان مصطفی خمینی، خیابان ابوسعید، خیابان انقلاب و ... ترافیک سنگین است.

    به گفته عابدی، در خیابانهای شریعتی و ولیعصر (عج) در منطقه یک نیز ترافیک سنگین است و در طول خیابان ستارخان و اطراف برخی از مراکز خرید و تجاری نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

    وی با تاکید بر اینکه ماموران پلیس در روزهای پایانی سال در آماده باش کامل هستند و با تخلفات برخورد خواهند کرد، گفت: توصیه ما به شهروندان این است که در روزهای باقی مانده از سال برای تردد در مناطق مرکزی پایتخت تا جایی که ممکن است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط