فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی(۳۲)

امکان یک طرفه شدن جاده چالوس از عصر امروز

آخرین اطلاعات از وضعیت جاده ها

عصر خودرو- مسافران نوروزی قبل از آغاز سفر شرایط جوی و جاده ای را از مرکز کنترل پلیس راه با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و یا سایت راهور ۱۲۰ استعلام کنند.

امکان یک طرفه شدن جاده چالوس از عصر امروز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، فرمانده پلیس راه  کشور  با تشریح شرایط  ترافیکی در جاده های کشور از هموطنان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی حافظ جان خود و همرانشان باشند.

    سرهنگ محمد حسین حمیدی با اشاره به بارش برف و باران در برخی از جاده های کشور گفت: در حال حاضر شرایط جوی کشور بسیار متفاوت است به طوریکه یک بخش از کشور دچار پدیده گرد و غبار بوده و دارای کاهش دید است و بخش دیگری از کشور برف و باران در جاده  ها وجود دارد لذا توصیه می کنیم تا مسافران نوروزی قبل از آغاز سفر شرایط جوی و جاده ای را از مرکز کنترل پلیس راه با شماره تلفن 88255555 و یا سایت راهور 120 استعلام کرده و در هنگاه سفر نیز  تجهیزات کامل خصوصا زنجیر چرخ را همراه داشته باشند .

     وی در پاسخ به پرسشی در زمینه وضعیت ترافیک جاده ای گفت:  افزایش بار  ترافیک در جاده های کشور با شیب ملایمی آغاز شده ولی پیش بینی می کنیم تا درساعات پیش رو محور های مختلف شاهد افزایش بار ترافیک باشند.
    وی در مورد وضعیت جاده چالوس نیز گفت: حجم ترافیک در جاده چالوس در حال افزایش است بنابر این اگر وضعیت ترافیک به همین شکل افزایش یابد از عصر امروز جاده چالوس ازسمت کرج به چالوس را یک طرفه خواهیم کرد در غیر این صورت شرایط ترافیکی را مدیریت کرده تا برف و باران و لغزندگی مشکلاتی را برای مسافران به وجود نیاورد.

    سبقت و سرعت غیر مجاز بیشترین میزان تخلفات رانندگی در 2 روز گذشته
    سرهنگ حمیدی در مورد بالاترین میزان تخلفات رانندگی در 2 روز گذشته در جاده ها گفت:بیشترین عامل تصادفات در 2 روز گذشته انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز بود که متاسفانه باعث بر جای گذاشتن تلفاتی نیز شده است. 

     وی با تاکید بر برخورد جدی پلیس با اینگونه تخلفات گفت:با توجه به اینکه برخی از رانندگان به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز جان خود و  دیگران را به خطر می اندازند لذا پلیس برخورد با تخلفات حادثه ساز را با جدیت دنبال می کند.
     


    وی ادامه داد:  طی 24 ساعت گذشته چندین فقره توقیف خودرو به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز  در کنار پاسگاه های پلیس توسط ماموران انجام گرفته است همچنین موضوع اعمال قانون و اختصاص نمره منفی به تخلفات نیز از دیگر برخودرهای پلیس با رانندگان حادثه ساز است.


    وی به رانندگان توصیه کرد تا حتما زمان بیشتری را برای سفر اختصاص دهند و قبل از سفر و در طوی سفر استراحت کافی داشته باشند. 

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو