فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروز(۳۳)

بازگشایی جاده چالوس پس از ۱۲ ساعت مسدود بودن

یک‌طرفه شدن جاده کندوان

عصر خودرو- رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس از بازگشایی جاده چالوس که در شب گذشته بر اثر عدم رعایت مقررات از سوی رانندگان این مسیر مسدود شده بود خبر داد.

بازگشایی جاده چالوس پس از ۱۲ ساعت مسدود بودن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، محمد‌رضا کاوه‌فیروز بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: جاده چالوس که از شب گذشته به‌دلیل بارش برف و باران شدید لغزنده شده بود با ورود گردشگران و مسافران و عدم رعایت حق تقدم از سوی برخی از رانندگان توسط خودروهای مسیر رفت و برگشت قفل شد و سبب شد تا این مسیر مسدود شود.

    وی با بیان اینکه برخی از رانندگان و مسافران برای زودتر رسیدن از دیگر خودروها سبقت گرفته و راه عبور دیگر رانندگان را مسدود کردند، افزود: با ساعت‌ها تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه پس از انتظار طولانی مسافران و رانندگان این مسیر بازگشایی شد.

    رئیس اداره راه  و شهرسازی چالوس با بیان اینکه بارش برف و کولاک از بعد از ظهر دیروز در جاده چالوس آغاز شد و امروز نیز ادامه داشت، تصریح کرد: لغزنده بودن جاده نیز سبب تا رانندگانی که در حال سبقت بودند در طول مسیر از تونل کندوان تا محدوده سیاه‌بیشه نتوانند اتومبیل خود را کنترل کنند و در نتیجه موجب درهم تنیدگی خودروها و توقف آنها در این مسیر شد.

    این مسئول با اشاره به اینکه ورود خیل عظیم مسافران در روزهای پایانی سال به استان مازندران سبب بروز این شکل از مشکلات می‌شود، خاطر‌نشان کرد: قفل شدن خودروها از ساعت 20 شب گذشته آغاز شد و تا پیش از ظهر امروز ادامه داشت که سرانجام بعد از تلاش پلیس راه استان و شهرستان و راهداری چالوس، این مسیر بازگشایی شد.

    کاوه‌فیروز در پایان از روان بودن ترافیک در حال حاضر در جاده چالوس خبر داد و گفت: جاده کندوان از فردا از سمت کرج به چالوس یک‌طرفه خواهد بود، بنابراین از رانندگان می‌خواهیم تا با رعایت حق تقدم و جلوگیری از سبقت‌های بی‌جا خاطرات خوش سفر نوروزی را برای خود و خانواده‌های‌شان به‌تلخی تبدیل نکنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو