فونیکسریمکسبهتام

نوروز سال ۹۵

۳.۶ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین زیر بار ترافیک می‌رود

عصر خودرو- استاندار گیلان گفت: نوروز سال ۹۵، ۳ هزار و ۶۰۰ متر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین در محور منجیل زیر بار ترافیک می‌رود.

۳.۶ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین زیر بار ترافیک می‌رود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدعلی نجفی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گیلان آماده استقبال از مسافران نوروزی است اظهار کرد: یک‌هزار و 500 واحد گردشگری هتل، مهمانپذیر و مجتمع گردشگری در استان آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است.

    وی به آماده‌سازی 400 مدرسه برای اسکان فرهنگیان در نوروز سال 95 در گیلان اشاره کرد و افزود: ایام نوروز اسکان روزانه 700 هزار نفر در استان تدارک دیده شده است.

    استاندار گیلان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان با تمام توان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند، تصریح کرد: ماه‌های گذشته جلسه‌های تسهیلات سفر به طور مستمر در استان برگزار شده تا گردشگران نوروزی با خاطره‌ای خوش گیلان را ترک کنند.

    نجفی به افتتاح 900 متر مسیر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین در راستای کاهش بار ترافیکی این مسیر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نوروز سال 95، 3 هزار و 600 متر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین زیر بار ترافیک می‌رود.

    وی با اشاره به تاثیر مسیر مذکور در کاهش بار ترافیکی آزادراه رشت ـ قزوین، بیان کرد: تمهیداتی با حضور عوامل راهداری برای برطرف کردن مشکل بار ترافیکی در محور امامزاده هاشم (ع) اندیشیده شده است.

    استاندار گیلان خواستار برگزاری جلسه‌های ماهانه شورای ترافیک در استان شد و خاطرنشان کرد: نوروز سال 95 دستگاه‌های مربوطه باید در نقاط مختلف گیلان حضوری فعال داشته باشند.

    نجفی بر حفظ محیط زیست در گیلان تأکید کرد و یادآور شد: انتظار داریم گردشگران ضمن بهره بردن از مواهب طبیعی استان در حفظ محیط زیست تلاش کنند.

    وی با بیان اینکه بازرسان ستاد تنظیم بازار به طور مستمر امر نظارت و بازرسی را انجام می‌دهند، اظهار کرد: عرضه کالا با قیمت و کیفیت مناسب به مشتریان حائز اهمیت است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو