فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی(۵۶)

تازه‌ترین اطلاعات از وضعیت جوی و ترافیکی کشور

عصر خودرو- پیش بینی سازمان هواشناسی کشور نشان می دهد که وضعیت جوی بیشتر نقاط کشور تا اوایل روز یکشنبه یکم فروردین ۹۴ پایدار بوده و بارشی صورت نخواهد گرفت.

تازه‌ترین اطلاعات از وضعیت جوی و ترافیکی کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  تسنیم، مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد : از روز یکشنبه سامانه بارشی فعالی از شمال غرب وارد کشور شده و از بعدازظهر این روز سبب بارش باران و برف در این ناحیه می شود.

    سپس تا انتهای این روز بارندگی مناطق غرب، جنوب غرب، نیمه غربی البرز و زاگرس مرکزی و غرب سواحل شمالی کشور را در بر خواهد گرفت که سبب بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و درمناطق مرتفع بارش برف خواهد شد.

    این سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده در کشور فعال است و فعالیت آن درروز دوشنبه به مناطق شمال شرق، زاگرس جنوبی و جنوب کشور نیز می رسد.

    از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه شرایط برای پدیده گرد و غبار ،کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استانهای واقع در جنوب غرب و برخی نقاط غرب کشور مهیا می شود.

    در روزهای شنبه و یکشنبه با جریانات جنوبی در سواحل شمالی کشور افزایش دما بین 8 تا 10 درجه همراه با وزش باد شدید و دوشنبه با تقویت جریانات شمالی کاهش محسوس دما بین 10 تا 12 درجه پیش بینی می شود.

    دریای خزر نیز از یکشنبه شب و در روز دوشنبه هفته آینده مواج خواهد بود.

    سازمان هواشناسی توصیه کرده است برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

    مرکز مدیریت راههای کشور نیز در اطلاعیه ای نیز خبر داد که  براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی،سامانه های ترددشمار وگشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به روال عادی برقرار است.

    براساس این اطلاعیه در شبانه روز گذشته مجموع تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1739 تردد شمار فعال درمحورهای برون شهری کشور نسبت به روز قبل3/ 9 درصد افزایش را نشان می دهد.

    در ترددهای صورت گرفته همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 13 درصد ، اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 وکمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

    در 24 ساعت گذشته آزاد راه های قزوین –کرج،کرج- تهران ،کرج- قزوین،تهران – کرج ،تهران – جاده پاکدشت ،آزاد راه تهران-قم،جاده تهران – ساوه ،تهران قم،تهران ش-شهریار و پاکدشت – تهران بیشترین میزاد ترددهای کشور را به خود اختصاص داده اند.

    سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند .

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو