فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروز(۶۰)

لزوم توجه به هشدارهای عوامل پلیس راه در ایام نوروز

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رانندگان در ایام نوروز با عوامل پلیس راه همکاری نموده و به هشدارهای نیروهای ما توجه داشته باشند.

لزوم توجه به هشدارهای عوامل پلیس راه در ایام نوروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  سرهنگ محمد مرادی   اظهار داشت: 90 تیم گشتی پلیس راه در ایام نوروز به صورت محسوس و نامحسوس کار کنترل و رصد جاده‌های استان کرمانشاه را بر عهده دارند و در این راستا از توان تمام نیروهای پرتلاش پلیس راه استفاده شده است.

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از نصب دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌های استان خبر داد و افزود: پلیس با تمام توان و تجهیزات سعی دارد سفری ایمن و بی‌خطر برای شهروندان و نیز مسافران و مهمانان نوروزی حاصل شود.

    سرهنگ مرادی ضمن توصیه به رانندگان در رعایت مسائل ایمنی و به ویژه پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز در جاده‌ها بیان کرد: پلیس با هرگونه اقدامات پرخطر رانندگی برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.

    وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در استان کرمانشاه یادآور شد: تردد انواع تریلر و کامیون در محور اسلام آبادغرب -پلدختر طی روزهای 27، 28 و 29 اسفند 94 و روزهای 12 و 13 فروردین 95 از ساعت 7 صبح تا 24ممنون است و نیز تردد تانکرهای سوخت از 26 اسفند سال 94 تا روز ششم فروردین95 طی ساعات مذکور  در جاده‌های استان ممنوع است.

    این مسئول با اشاره به استقرار نیروهای پلیس راه در جاده‌های استان کرمانشاه گفت: به همراه داشتن تجهیزات و وسایل کامل از جمله لباس و تغذیه مناسب برای سفر توصیه می‌شود و رانندگان نیز قبل از اقدام به سفر از ایمن بودن خودروی خود اطمینان یابند.

    سرهنگ مرادی همچنین خواستار همکاری مردم با عوامل پلیس راه شد و گفت: رانندگان به توصیه‌ها و هشدارهای نیروهای پلیس راه مستقر در جاده‌ها توجه نمایند و از انجام اقدام خودسرانه پرهیز شود.

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از اعمال محدودیت تردد تانکرهای سوخت طی روزهای 12و 13 فرودین 95 در ساعت 7 صبح تا 24 خبر داد و گفت: تردد خودروهای حامل مواد فاسدشدنی با أخذ مجوز از مراجع مربوطه صورت می‌گیرد.

    وی  بیان کرد: پلیس راه با هرگونه تخلف حادثه ساز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه برخورد جدی خواهد داشت و توصیه أکید به عدم استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی، بستن کمربند ایمنی، پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز داریم.

    سرهنگ مرادی در پایان تاکید افزود: رانندگان متخلف و حادثه ساز با جریمه‌های سنگین مواجه می‌شوند و تمام تلاش عوامل پلیس راه در راستای حاصل آمدن سفری ایمن و بی‌خطر برای مسافران است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو