فونیکسریمکسبهتام

نوبخت خبر داد:

بازگشایی ۳ کیلومتر ابتدایی آزادراه قزوین - رشت در منجیل

عصر خودرو- نوبخت گفت: با توجه به اقداماتی که تاکنون در راه آهن قزوین به رشت انجام گرفته، ان‌شاءالله پروژه مذکور در سال ۹۵ اجرایی می‌شود.

بازگشایی ۳ کیلومتر ابتدایی آزادراه قزوین - رشت در منجیل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حاشیه بازدید از آزادراه قزوین - رشت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: محور قزوین به رشت یکی از پرترددترین محورهای شمال ایران در منجیل است که عبور از این کوه و مسیر قبلی دشواری‌هایی به همراه داشت.

    وی با بیان اینکه برای 11 کیلومتر باقی مانده از 138 کیلومتر به حفاری بیش از 1.5 کیلومتری در کوه نیاز بود که انجام شد، افزود: برای سه کیلومتر ابتدایی آزادراه به دو دهنه پل 40 و 30 متری نیاز داشتیم که با حفاری بیش از 1.5 کیلومتر انجام شد که با همت و همکاری مسئولان در وزارت راه و شهرسازی این قسمت امروز، 29 اسفند برای ورود مهمانان نوروزی بازگشایی می‌شود و مسافران ارجمند می‌توانند از تونل حفاری شده که نمادی از اراده و مشارکت همه جانبه بخش دولتی و غیردولتی است، بهره‌مند شوند.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اشاره به بازدیدی که از راه آهن قزوین - رشت داشت، گفت: باتوجه به اقداماتی که تاکنون در راه‌آهن قزوین به رشت انجام گرفته، ان‌شاءالله پروژه مذکور در سال 95 اجرایی می‌شود و همزمان راه‌آهن مسیر رشت به انزلی و همچنین رشت به آستارا هم در دست اقدام قرار می‌گیرد که نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

    وی با بیان اینکه اتمام پروژه راه‌آهن قزوین - رشت از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان است، اضافه کرد: ما به دستور رئیس جمهور محترم، پشتیبانی مالی را به عهده داریم تا ان‌شاءالله شاهد افتتاح راه آهن قزوین به رشت در سال 95 باشیم.

    به گزارش ایسنا، 3600 متر از باند شرقی آزادراه قزوین - رشت در محدوده منجیل شهرستان رودبار، به منظور کاهش بار ترافیکی این مسیر در ایام تعطیلات نوروزی، با حضور دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دکتر نجفی استاندار گیلان به صورت موقت گشایش یافت. برای اجرای این طرح تاکنون 100 میلیارد تومان هزینه شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو