فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی(۷۵)

کولاک شدیددرمحور زنجان-دندی-تخت سلیمان

تردد سنگین در آزادراه ها

عصر خودرو- مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: در حال حاضر کولاک شدید در محور-زنجان-دندی-تخت سلیمان وجود دارد.

کولاک شدیددرمحور زنجان-دندی-تخت سلیمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مسعود خوشکام  با اشاره به اینکه جاده زنجان-دندی-تخت سلیمان محور مواصلاتی استان زنجان به استان آذربایجان غربی است، از کولاک شدید در این محور خبرداد و افزود: به رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند توصیه می شود زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

    وی با بیان اینکه راه ارتباطی در حوزه های استحفاضی زنجان و ماهنشان مسدود بود که با کمک راهداران بازگشایی شد ادامه داد: راه ارتباطی بیش از 20 روستا در استان زنجان به علت برف و کولاک مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد

    خوشکام در ادامه از نجات 50 خودرو گرفتار در برف و کولاک طی شامگاه شنبه خبرداد و گفت: با توجه به وجود کولاک شدید در مسیر زنجان-دندی-تخت سلیمان تعداد 50 خودرو در محاصره برف بودند که با کمک راهداران ، سرنشینان این خودروها نجات یافتند.

    مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: به هنگام لغزنده بودن سطح جاده ها کنترل وسیله نقلیه بسیار سخت می شود، بنابراین رانندگان حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

    خوشکام افزود: مردم به محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند با ارسال پیامک به سامانه 1000241141 یا از  طریق تلفن گویای 141 از وضعیت جاده ها باخبر شوند.

    مسئول مرکز مدیریت راه های استان  زنجان گفت: با وجود حجم سنگین ترددها در آزادراه های زنجان-قزوین و زنجان-تبریز شاهد ترافیک روان هستیم.

    خوشکام به تعداد تردد طی 29 اسفند ماه سال 94 در جاده های زنجان اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی 369 هزار و 801تردد در جاده های استان رخ داده است.

    مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان تصریح کرد:طی سالجاری تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 355 هزار و 587 تردد بوده چنددرصد افزایش دارد.

    پیش بینی برف و باران در نقاط مختلف استان زنجان

    همچنین مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به وقوع  باد شدید در نقاط مختلف این استان گفت: در حال حاضر  وضعیت هوای استان زنجان قسمتی ابری ، بتدریج وزش بادشدید و افزایش ابر دربعدازظهر و بارش باران و برف همراه است.

    احد یاغموری افزود: آسمان استان زنجان طی روز دوشنبه ابری همراه با وزش باد و بارش باران و برف در بعضی ساعات مه آلود است.

    وی ادامه داد: همچنین آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد گاهی بارش باران برای روز سه شنبه برای استان پیش بینی می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو