فونیکسریمکسبهتام

خبرهای نوروزی و ترافیکی (۸۱)

بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان

عصر خودرو- مدیر راهداری راه و شهرسازی گیلان از بارش در محورهای کوهستانی استان در دومین روز از نوروز امسال خبر داد.

بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، محمود ایرانپرست پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان با اشاره به اینکه بارش برف محورهای کوهستانی گیلان را سفیدپوش کرده است، اظهار کرد: از روز گذشته سامانه بارشی در استان حاکم شده و بارندگی در جاده‌های استان آغاز شده است.

    وی به ارتفاع 15 سانتی‌متری برف در محور «اسالم ـ خلخال» اشاره کرد و افزود: ارتفاع برف در محور «سیاهکل ـ دیلمان» و ارتفاعات املش به 10 سانتی‌متر رسیده است.

    *بارش برف در ماسوله

    مدیر راهداری راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه بارش برف ارتفاعات رودبار را سفیدپوش کرده است، تصریح کرد: بارش پنج سانتی‌متری برف در ماسوله گزارش شده است.

    ایرانپرست، تمام جاده‌های گیلان را باز اعلام کرد و گفت: تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان امکانپذیر است ضمن اینکه توصیه می‌کنیم رانندگان در محورهای کوهستانی لوازم و تجهیزات زنجیر چرخ و ... را به همراه داشته باشند.

    وی از بارندگی شدید باران در رشت خبر داد و بیان کرد: در شهر رودبار بارندگی شدید داریم، در «حشمت‌آباد» برف خفیف و در مناطق «قوشه‌لانه»، «ویه» و «کلیشم» تمام ابری گزارش شده است.

    مدیر راهداری راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه در شهرهای لاهیجان و سیاهکل بارندگی شدید گزارش شده است، خاطرنشان کرد: در محور «آبی‌نام» و «دیلمان» در سیاهکل بارش برف شدید داریم.

    ایرانپرست به بارندگی خفیف در آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و یادآور شد: در لنگرود باران شدید داریم ضمن اینکه در «اشکورات» رودسر باران خفیف و «لات محله» بارش برف خفیف گزارش شده است.

    وی با بیان اینکه بارندگی خفیف باران در املش آغاز شده است، اظهار کرد: در منطقه «شوک ـ ملکوت» برف خفیف گزارش شده و در محور «بلوردکان ـ خصیل دشت» برف شدید آغاز شده است.

    مدیر راهداری راه و شهرسازی گیلان به بارندگی شدید در فومن اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌های صومعه‌سرا و ماسال بارندگی شدید داریم.

    ایرانپرست با اشاره به بارندگی خفیف در رضوانشهر، بیان کرد: بارش برف خفیف در محور «پونل ـ خلخال» آغاز شده است.

    وی از بارندگی شدید در تالش خبر داد و تصریح کرد: در محور «اسالم ـ خلخال» برف شدید گزارش شده، در بندر انزلی و شفت بارندگی شدید داریم و در محور «بهارستان ـ آقچای» در آستارا بارندگی خفیف آغاز شده است.

    این مسئول بر همکاری رانندگان با عوامل پلیس و راهداری تأکید کرد و گفت: شماره تلفن‌های 01333311111 و 141 مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی از آخرین وضعیت راه‌های استان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو