فونیکسریمکسبهتام

سرپرست مرکز مدیریت راه های مازندران:

۵۰۹ مورد تخلف سرعت رانندگی در راه های مازندران ثبت شد

عصر خودرو- سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران با اشاره به ۲۵ میلیون تردد در راه‌های استان از ثبت ۵۰۹ مورد تخلف سرعت لحظه‌ای و متوسط در ایام طرح نوروزی در استان خبر داد.

۵۰۹ مورد تخلف سرعت رانندگی در راه های مازندران ثبت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، محسن هاشمی افزود: در ایام طرح نوروزی سال 1395 استان مازندران با ثبت بیش از 25 میلیون تردد سومین استان پرتردد کشور بعد از استان‌های تهران و البرز بوده است و در این مدت متوسط تردد ساعتی در کل محورهای استان بیش از 55 هزار تردد بوده است.

    وی افزود: در طول این مدت محورهای ساری-قائم‌شهر و برگشت، آمل – محمودآباد و بابلسر- فریدون‌کنار پرترددترین محورهای استان بوده‌اند، همچنین بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین از محورهای ساری-قائم‌شهر، بابل- قائم‌شهر، بزرگراه بابل-آمل و محور سوادکوه انجام‌شده است.

    هاشمی تصریح کرد: امسال گردشگران بیشتری وارد استان مازندران شده‌اند به‌نحوی‌که در این مدت تردد ثبت‌شده در دروازه‌های ورودی استان در حدود 5/1 میلیون تردد بوده است که حاکی از رشد چهاردرصدی است، همچنین با ثبت بیش از 25 میلیون تردد در کل محورهای درونی استان شاهد رشد یک‌درصدی تردد در این بخش نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

    سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌ها در ایام طرح نوروزی سال 1395 نهایت اهتمام را در برخط نگه‌داشتن و صحت عملکرد سامانه‌های هوشمند خود نموده است به‌نحوی‌که 70 دستگاه تردد شمار و 45 دوربین نظارت تصویری این اداره کل بیش از 95 درصد کارکرد زمانی داشته‌اند.

    وی یادآور شد: همچنین سامانه‌های ثبت تخلف سرعت در محورهای بزرگراهی به‌طور تمام‌وقت و به‌طور دقیق نسبت به کنترل و ثبت تخلفات سرعت اقدام کرده‌اند که در این مدت تعداد 327 تخلف سرعت لحظه‌ای و 163 تخلف سرعت متوسط از وسایل نقلیه عبوری ثبت‌شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط