فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای استانبول (۱۷)

آکادمی اتومکانیکا استانبول برای اولین بار برگزار شد

عصر خودرو- جان برکی، نماینده و برگزار کننده اتومکانیکا استانبول اعلام کرد آکادمی اتومکانیکا استانبول برای اولین بار برگزار شد.

آکادمی اتومکانیکا استانبول برای اولین بار برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، صبح روز افتتاحیه نمایشگاه با تمام توان و با موفقیت کامل با حضور بسیاری از نمایندگان کشورهای متلف و همراهی سه انجمن بزرگ FIGIEFA، TYSOD و OYPG به عنوام بزرگ ترین انجمن‌های قطعه ساز ترکیه آغاز به کار کردیم که از نتایج آن شامل تعداد شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان تا به امروز بسیار خرسندیم.
    وی ادامه داد: اتومکانیکا استانبول دور دهم؛ امسال در 14 سالن بصورت کامل و با حضور 1300 شرکت کننده و 17 پاویون از جمله پاویون ایران در سالن 3 به همراه 18 شرکت ایرانی که بسیار مورد توجه سایر شرکت کنندگان بین المللی بود در حال برگزاری است.
    برکی در ادامه گفت: با توجه به حضور پررنگ‌تر ایرانیان در این نمایشگاه قصد داریم برای سال آینده درصورت امکان فضای نمایشگاهی بیشتری را اختصاص دهیم. همچنین این نمایشگاه برای اولین بار بخش ویژه‌ای را مختص ابزارسازان و لوازم سازان خودرویی در نظر گرفته است. تا پیش از این در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه سمینار و نشست هایی برگزار می شد اما از این دوره بصورت حرفه‌ای تر و مجزا برای اولین بار آکادمی اتومکانیکا استانبول را به راه انداختیم که بصورت بسیار مفصل تر و با حضور تعداد زیادی از متخصصان سخنگو صنعت خودرو برای شرکت کنندگان برگزار می‌شود. با توجه به استقبال از این آکادمی هدف ما ارتقاء سریع آن برای سال آینده است که با پیشرفت در برگزاری بتوانیم به شرکت کنندگان در پایان هر دوره مدرکی معتبر از سوی آکادمی ارائه دهیم.
    او در توضیح فعالیت‌های درونی آکادمی گفت: در آکادمی امسال 7 سمینار مختلف هر یک با حضور بیش از 4 سخنگو برگزار شد که درمورد مسائل فنی مهمی از جمله پیشرانه خودرو ها، حجم موتور، میزان مصرف و استانداردهای اساسی کشور ترکیه و ... صحبت شد. هر چند این آکادی در اتومکانیکاهای دیگری چون فرانکفورت نیز وجود داشته اما این اولین باری است که درترکیه با این روش به جدیت و تحت نام آکادمی برگزار می‌شود.
    برگی گفت: با توجه به وقایع ناخوشایند تروریستی اخیر استانبول توصور می‌کردیم که میزان بازدیدها با کاهش رو به رو شود. اما اگر بازدیدها به همین سبک فعلی ادامه پیدا کند؛ می‌توان گفت بازدید این نمایشگاه با پیشرفت نیز همراه بوده است. امیدواریم شرایط سیاسی و امنیتی ترکیه تا سال‌های آینده نیز رو به بهبود بگذارد  تا ما بتوانیم اهداف خود را برای سال‌های آتی پیاده کنیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو