فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:

۵۴ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی زنجان نصب شده است

عصر خودرو- مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: ۵۴ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی زنجان نصب است که طی ایام نوروز بیش از ۶ میلیون تردد در جاده های استان را ثبت کرده اند.

۵۴ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی زنجان نصب شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، ایرج دست نشان در مراسم  تجلیل از فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه، از وجود 31 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد و افزود: در حال حاضر چهار دستگاه ثبت تخلفات در محور زنجان به تبریز  فعال است و نصب 16 دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای استان زنجان در دست اجرا است.

    مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: 54 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی زنجان نصب است که طی ایام نوروز بیش از 6 میلیون تردد در جاده های استان ثبت شد.

    دست نشان از نصب سامانه توزین حین حرکت در محور زنجان به دندی خبر داد و گفت: اطلاعات تخلفات به صورت آنلاین به نزدیک‌ترین پاسگاه ارسال و در صورت تخلف اعمال قانون می‌شود.

    دست‌نشان با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی برای توسعه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: در این راستا نماد فرهنگی وترویجی شیراوژن طراحی شده است که برای ارائه برنامه‌های فرهنگی به ویژه برای کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ماه های آینده این نماد به صورت کشوری رونمایی می شود.

    وی افزود: پلیس راه بازوی توانمندی برای توسعه حمل و نقل و توسعه پایدارمی باشد و پلیس راه وظیفه و مسئولیت سنگینی را در محورهای استان بر عهده دارد.

    مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به کاهش تلفات حوادث رانندگی اطی ایام نوروز اشاره کردو یاد آورشد: تلفات جاده‌ای استان زنجان نسبت به مدت زمان مشابه کاهش 65 درصدی یافته است.

    دست نشان  به احداث پاسگاه‌ در شهرستان طارم  اشاره کردوافزود: اجرایی شدن این مهم نیازمند همراهی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو