فونیکسریمکسبهتام

تریلر در تبریز سر از منزل مسکونی در آورد

عصر خودرو- برخورد یک دستگاه تریلر با چند دستگاه خودروی سواری و متعاقب آن برخورد با دیواره منزل مسکونی در بزرگراه شهید کسایی به سمت ساری زمی، ۶ مصدوم به همراه داشت.

تریلر در تبریز سر از منزل مسکونی در آورد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی، حبیب حسینقلی زاده اظهار داشت: حوالی ساعت 16 عصر امروز این حادثه به سامانه 115 گزارش شد که طی آن 3 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند.

    وی گفت: در بررسی از وضعیت صحنه مصدومیت 6 نفر از اعضای منزل مسکونی ( 3 زن و 3 مرد) تائید شد و به تشخیص تکنسین‌های اعزامی هر 6 نفر به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

    مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: وضع عمومی هر 6 مصدوم رضایت بخش است.

    همچنین رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز در خصوص نحوه وقوع این سانحه رانندگی گفت: تریلر الیکو از سمت تهران در بزرگراه شهید کسایی در حال حرکت بود که در فرعی ساری زمی به سمت مارالان با 2 خودروی پارک شده در حاشیه خیابان و یک خودروی در حال حرکت برخورد کرده بود.

    سرهنگ میرزاخانی گفت: راننده تریلر به دلیل نقص فنی خودرو قادر به کنترل خودرو نبوده و نهایتا با دیوار منزل مسکونی در سمت چپ خیابان برخورد کرده و متوقف می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط