فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

خسارت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومانی بارندگی‌های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

عصر خودرو- مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از خسارت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومانی بارندگی‌های اخیر در این استان خبر داد.

خسارت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومانی بارندگی‌های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل  از فارس، سیدعلی وفایی‌مقدم با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع خسارات زیادی به زیرساخت‌های استان در این بارندگی‌ها وارد شد.

    این مسئول گفت: در حوزه زیرساختی در راه‌ها و ابنیه خرابی‌های زیادی به بار آمد، به طوری که برخی از پل‌ها ریزش کرده و یا ترک خورده‌اند.

    مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خوشحالی از این که در بارندگی‌های سیل‌آسای اخیر در استان تلفات انسانی نداشته‌ایم، افزود: هر چند به باغات، دام‌ها و منازل روستایی خساراتی وارد شده، اما تلفات انسانی از هیچ نقطه‌ای در استان گزارش نشده است.

    وی بیان کرد: در مناطقی همچون دیشموک و روستاها و همچنین بهمئی و چرام در هر دو منطقه سردسیری و گرمسیری، لوداب و سوق و لنده و همچنین شهرستان کهگیلویه خسارات زیادی به باغات و طرح‌های ماهی وارد شده و بسیاری از سر درختی‌های باغداران نیز از بین رفته است.

    این مسئول در پاسخ به سؤالی درخصوص پیش‌بینی و برآورد خسارات وارده از بارندگی‌های شدید طی چند روز اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برآوردها از خسارات 200 میلیارد تومانی حکایت می‌کنند که ممکن است این رقم بیش از این مبلغ باشد.

    به گزارش فارس در همین حال ولی بهره‌مند کارشناس هواشناسی استان در گفت‌وگو با فارس از شدت بارندگی‌ها در برخی مناطق استان خبر داد و گفت: برای مثال در عرض 10 دقیقه در یکی از مناطق استان 21 میلی‌متر و در عرض دو ساعت در شهرستان لنده مقدار 40 میلی‌متر بارندگی داشته‌ایم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط