فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی:

میزان خسارت‌های سیل به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید

ایجاد راه‌های جایگزین برای تردد کامیون‌های ترانزینی

عصر خودرو- حسن نیا گفت: طبق برآوردهای اولیه میزان خسارت‌های وارد شده به راه‌های کشور ۳ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان است.

میزان خسارت‌های سیل به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی   با بیان اینکه در مسیر خرم‌آباد - پلدختر استان لرستان توانستیم یک پل عرضی 7 متری برای تردد آماده کنیم گفت: بعد از وقوع سیل 4 دستگاه پل، جایگزین پل‌های تخریب شده بر اثر سیل شد و هم اکنون در حال آماده سازی 2 دستگاه پل دیگر هستیم که ظرف چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی گفت: به دلیل آنکه بعضی از مسیر‌های ترانزیتی است مسیر‌های جایگزین را برای تردد کامیون‌ها در نظر گرفته‌ایم و ما به زودی اقدامات لازم را برای بازسازی این مسیر‌ها آغاز می کنیم.
    معاون وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت راه‌های استان ایلام گفت: پل  موجود در محدوده گمیشان کاملا تخریب شده بود و هم اکنون عملیات نصب 40 متر از این پل به اتمام رسیده و 20 متر باقی مانده از پل هم ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

    حسن‌نیا به وضعیت استان خوزستان هم اشاره کرد و گفت: با فروکش کردن آب مشاهده شد که بسیاری از راه‌ها بر اثر سیل کاملا از بین رفته و ما برای جایگزین کردن این راه‌ها چندین کانال را احداث  و برش‌های عرضی را برای تردد راحت‌تر و سریع‌تر در این منطقه ایجاد کردیم.
    وی درباره استان گلستان هم گفت: در مسیر آق‌قلا به گمیشان که تخریب شده بود اقدامات لازم انجام  و 90 نقطه‌ای که برای هدایت آب برش داده شده بود توسط نیرو‌های راهداری بازسازی شد.


    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 14 هزار کیلومتر از راه‌های کشور بر اثر سیل کاملا تخریب شده بود گفت: 3 هزار کیلومتر از این راه‌ها پل و تونل بوده که متأسفانه بر اثر سیل در بسیاری از نقاط کشور از بین رفته است.

    حسن نیا اظهار کرد: در مناطق سیل زده پل های کوچک و بزرگی تخریب شده بودند که توسط باکس های بتنی، راه های تردد موقتی را ایجاد کرده ایم.
    وی  با بیان اینکه هنوز میزان خسارت های وارد شده به 30 کیلومتر از جاده‌های کرمان و گلستان برآورد نشده است، گفت: طبق  برآوردهای اولیه میزان خسارت‌های وارد شده به راه‌های کشور 3 هزار و 500 میلیون تومان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو