فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داد:

آماده‌باش صد درصدی پلیس راهور در جاده‌ها

هموطنان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از‌ آمادگی صددرصدی مأموران پلیس راهور کشور در جاده‌ها به دلیل سیلاب و بارندگی‌های اخیر خبر داد و گفت: به هموطنان توصیه می‌شود با توجه به شرایط نامناسب جوی و ریزش کوه در برخی معابر از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

آماده‌باش صد درصدی پلیس راهور در جاده‌ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل  از فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مورد آخرین وضعیت جاده‌ها در محورهای غرب و جنوب‌غربی به دلیل سیلاب و بارندگی‌های اخیر، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی از زمانی که سازمان هواشناسی ریزش باران را در استان‌ها اطلاع داده بود با حضور در سطح جاده‌ها و همچنین اطلاع‌رسانی در سطح رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به رانندگان و هموطنان توصیه کرده بود که در شرایط بارندگی احتیاط‌های لازم را داشته باشند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: در روزهای اخیر مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به صورت صد درصدی در جاده‌ها حضور داشتند و این حضور در محورهایی که دچار سیلاب و آب‌گرفتگی شدند در معابر درون‌شهری نیز علاوه بر محورهای برون‌شهری به صورت آماده‌باش کامل بوده است.

    سردار مهری ادامه داد: خوشبختانه با توجه به حضور همه دستگاه‌های امدادی از جمله اورژانس، هلال‌احمر و حتی سپاه و تلاش ویژه مأموران راهور در راه‌ مانده نداشته‌ایم.

    عالی‌ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور، گفت: از روز گذشته همکاران من در مسیرهایی در استان‌های لرستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری برای روان‌سازی جاده‌ها ارتباط کاملی با همه دستگاه‌های امدادی و ستاد حوادث غیرمترقبه داشته‌اند و در برخی مسیرها با توجه به شرایط ویژه معابر، وجود پل‌های کم‌عرض یا ریزش سنگ در معابر کوهستانی نسبت به روان‌سازی معابر و هشدارهای لازم و حتی انسداد جاده اقدامات لازم را انجام دادند.

    وی با توجه به تغییرات ناگهانی جوی که این روزها در استان‌های مختلف کشور شاهد آن هستیم به هموطنان توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند چرا که در برخی از معابر به دلیل شدت سیلاب و بارندگی شاهد رانش زمین و ریزش سنگ هستیم.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به تلاش ویژه پلیس و مأموران راهداری در شب گذشته اشاره و تصریح کرد: با توجه به انسداد جاده خرم‌آباد به اندیمشک و بالعکس؛ دیشب مأموران پلیس و راهداری تا پاسی از شب مشغول بازگشایی این محورها بوده‌اند.

    سردار مهری به هموطنان توصیه کرد که قبل از تردد در جاده‌ها حتماً شرایط جاده‌ها را با تماس با سامانه مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا و همچنین تماس با شماره 88255555 جویا شوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو