فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور استان کرمان اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی رژه نیروهای مسلح

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور استان کرمان محدودیت‌های ترافیکی کرمان و سیرجان در روز برگزاری رژه نیروهای مسلح را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی رژه نیروهای مسلح
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ز  مهر، سرهنگ حمید معین زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در شهر کرمان وسیرجان 29 فروردین، گفت: این آیین در بلوار 22 بهمن شهر کرمان و خیابان حضرت امام (ره) شهر سیرجان برگزار می‌شود.

    سرهنگ معین زاده ادامه داد: تمامی مسیرهای منتهی به میدان خواجو شهر کرمان و خیابان حضرت امام (ره) شهر سیرجان از ساعت شش و 30 دقیقه تا پایان برگزاری رژه مسدود است.

    وی عنوان کرد: توقف و پارک خودروها قبل از شروع مراسم در طول مسیر برگزار رژه ممنوع است.

    رئیس پلیس راهور کرمان به محدودیت‌های تردد در شهر کرمان نیز اشاره کرد و افزود: از تقاطع نیمه شعبان به سمت میدان خواجو، از سه راه 17 شهریور به سمت میدان خواجو، از میدان علی ابن ابیطالب به سمت میدان خواجو، از بلوار ابراهیم خلیل الله به سمت میدان خواجو، از سه راهی فرهنگ به سمت بلوار 22 بهمن، از سه راه سلمان فارسی بلوار 22 بهمن و از سه راه ادیب بلوار پیروزی به سمت بلوار 22 بهمن مسدود خواهد بود.

    سرهنگ معین زاده در تشریح مسیرهای ممنوع تردد شهر سیرجان نیز بیان داشت: از بلوار دکتر صادقی، تقاطع رضوی و از میدان انقلاب به سمت خیابان حضرت امام (ره) نیز مسدود خواهد بود.

    وی تصریح کرد: بهتر است در این روز افراد از وسائل نقلیه عمومی به جای وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند.

    رئیس پلیس راهور کرمان گفت: شهروندان در صورت آوردن وسیله نقلیه شخصی، خودرو را در خیابان‌های خارج از محدوده ذکر شده در محل مناسب پارک کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط