فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین:

۱۳۲ هزار نفر در نوروز با ناوگان عمومی جابجا شدند

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: در سفرهای نوروزی امسال بیش از۱۳۲ هزار نفر با استفاده از ناوگان شبکه حمل و نقل ناوگان عمومی استان جابجا شدند.

۱۳۲ هزار نفر در نوروز با ناوگان عمومی جابجا شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، رحمت شعبانی اظهارداشت: در ایام نوروز امسال، از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه سال 1395 ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان قزوین با فعالیت 43 شرکت حمل و نقل و تعداد 259 دستگاه اتوبوس، 188 دستگاه مینی بوس و 572 دستگاه سواری در بخش حمل و نقل مسافربری جاده ای 132 هزار نفر را جابجا کردند.

    وی افزود: همچنین در این ایام با استفاده از تعداد 150 دستگاه اتوبوس جابجایی زائران کاروان های راهیان نور از استان نیز انجام شد.

    شعبانی تصریح کرد: در ایام اجرای طرح نوروزی بیشترین تعداد مسافر جابجا شده در 14 فروردین ماه به تعداد 8973 نفر و کمترین مسافر جابجا شده در13 فروردین ماه به تعداد 1801 نفر بوده است.

    شعبانی خاطرنشان کرد:کارشناسان این اداره کل به منظور ارایه خدمات مناسب و ایمن به مسافران بطور مستمر و روزانه با کنترل محسوس و نامحسوس بر عملکرد شرکت های حمل و نقل و رانندگان نظارت داشتند.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین یادآورشد: علاوه بر نظارت فیزیکی و اجرای صحیح وظایف مدیران فنی در کنترل سلامت و ایمنی ناوگان حمل ونقل عمومی، از طریق تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات، طرح نظرسنجی، توزیع بروشور حقوق مسافر، برقراری ارتباط با مسافران و بهره‌ گیری از سامانه شماره 3000143  با پیش شماره 028 برای دریافت دیدگاهها و مشکلات احتمالی استفاده ‌کنندگان از وسایل ‌نقلیه عمومی به صورت شبانه ‌روزی پاسخگوی شهروندان بود.

    وی بیان کرد:در این ایام 7 دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل مسافربری دیگراستان ها که در محورهای مواصلاتی استان به دلیل نقص فنی در راه مانده بودند، با اعزام ناوگان جایگزین از این استان مسافران را جابجا کردند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو