فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس‌راه خراسان جنوبی خبر داد:

اعمال قانون بیش‌از ۷ هزار تخلف رانندگی در جاده‌های خراسان جنوبی

عصر خودرو- فرمانده پلیس‌راه خراسان جنوبی با بیان اینکه تخلفات اعمال قانون شده در طی هفته گذشته در جاده‌های استان را ۷ هزار و ۶۰۰ فقره دانست و گفت: از این میزان ۲ هزار و ۷۷۴ فقره جزو تخلفات حادثه‌ساز بوده است.

اعمال قانون بیش‌از ۷ هزار تخلف رانندگی در جاده‌های خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، حسین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در طی هفته گذشته 22 فقره تصادف در جاده‌های برون‌شهری استان وقوع یافته است.
    وی به تصادفات فوتی وقوع یافته در جاده‌های برون‌شهری خراسان جنوبی در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت دو فقره تصادفات فوتی وجود داشته که با اظهار تاسف تعداد دو نفر بر اثر این تصادفات جان خود را از دست دادند.
    فرمانده پلیس‌راه خراسان جنوبی از وقوع 15 فقره تصادف جرحی در جاده‌های استان در طی هفته گذشته خبر داد و افزود: بر اثر این تصادفات 28 نفر مجروح بر جای گذاشت.
    رضایی ادامه داد: همچنین از مجموع تصادفات وقوع یافته در طی هفته گذشته پنج فقره از تصادفات جزو تصادفات خسارتی بوده است.
    وی با بیان اینکه بیشترین تصادفات وقوع یافته در هفته گذشته استان در جاده‌های روستایی به میزان 59 درصد وقوع یافته است، یادآور شد: در این مدت عمده برخوردها شامل واژگونی 41 درصد و موتورسیکلت 29 درصد بوده است.
    فرمانده پلیس‌راه خراسان جنوبی به عمده علل تصادفات جاده‌ای استان در طی هفته گذشته اشاره کرد و یادآور شد: عدم توجه به جلو با 59 درصد و تخطی از سرعت با 17 درصد از مهم‌ترین این علل بوده است.
    رضایی با بیان اینکه بیشترین تصادفات جاده‌ای استان در هفته گذشته به میزان 35 درصد در بازه زمانی هشت تا 12 وقوع یافته است.
    وی با بیان اینکه در 41 درصد از تصادفات جاده‌ای استان سواری‌ها و به همین میزان موتورسیکلت‌ها مقصر شناخته شده‌اند، اضافه کرد: در طی هفته گذشته 18 دستگاه خودرو و 89 دستگاه موتورسیکلت دارای تخلفات رانندگی توسط ماموران پلیس‌راه استان متوقف شده است.
    فرمانده پلیس‌راه خراسان جنوبی مجموع تخلفات اعمال قانون شده در طی هفته گذشته در جاده‌های استان را 7 هزار و 600 فقره دانست و خاطرنشان کرد: از این میزان 2 هزار و 774 فقره جزو تخلفات حادثه‌ساز بوده است.
    رضایی ادامه داد: همچنین در این مدت 110 راننده فاقد گواهینامه معتبر به مراجع قضایی معرفی شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو