فونیکسریمکسبهتام

با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان؛

عملیات اجرایی ۵ تقاطع غیر همسطح در کرمانشاه به زودی آغاز می شود

عصر خودرو- سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: شرایط برای آغاز عملیات اجرایی ۵ تقاطع غیرهمسطح توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) فراهم شده است.

عملیات اجرایی ۵ تقاطع غیر همسطح در کرمانشاه به زودی آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، حامد لعل بخش با اشاره به اینکه تجهیز کارگاه در ورودی شرقی شهر واقع در سه راه هوانیروز و ابتدای جاده قدیم تهران جهت انجام عملیات عمرانی آغاز شده است، گفت: به زودی شاهد اجرای عملیات ساخت 5 تقاطع غیرهمسطح با اعتباری حدود 120 میلیارد تومان خواهیم بود.

    وی تأکید کرد: علاوه بر این 5 تقاطع، تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره)، تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه، تقاطع غیرهمسطح مادر واقع در وکیل آقا، تقاطع ورودی شرقی، تقاطع آزادگان و اصلاح هندسی تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) که در کاهش بار ترافیکی و جلوگیری از مصرف سوخت و ایمنی رانندگان تاثیرگذارخواهند بود، از دیگر تقاطع هایی است که احداث آنها در توافق استانداری کرمانشاه با قرارگاه خاتم، به عهده این قرارگاه گذاشته شده است.

    لعل بخش، احداث 5 کیلومتر تونل قطار شهری در حد فاصل میدان آزادی تا میدان فردوسی و احداث 6 ایستگاه زیرزمینی آن و اجرای اصلاح هندسی تقاطع امام حسین(ع) را از دیگر از پروژه های عمران شهری مورد توافق عنوان کرد و خاطرنشان کرد که احداث تونل قطارشهری و اصلاح هندسی تقاطع امام حسین(ع) آغازشده و هم اکنون درحال انجام است.

    سرپرست شهردرای کرمانشاه با اشاره به اینکه توافق نامه با قرارگاه خاتم با مساعدت استاندار و حمایت شورای اسلامی شهر کرمانشاه بسته شده است، قرارگاه خاتم را یک بازوی توانمند برای توسعه کرمانشاه دانست و گفت: این قرارگاه یکی از بزرگترین و توانمندترین مجموعه‌های کشور است که تاکنون صدها پروژه عظیم را در عرصه‌های مختلف اجرا کرده است و مطمئنا در تسریع اجرای پروژه های عمران شهری.بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو