فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم خبر داد:

اعتراف سارق داخل خودرو به ۲۸ فقره سرقت در قم

عصر خودرو- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک سارق داخل خودرو در قم خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۲۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

اعتراف سارق داخل خودرو به ۲۸ فقره سرقت در قم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ احمد کرمی، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در قم مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    به گفته وی با هوشیاری عوامل انتظامی استان و شناسایی محل‌های سرقت سرانجام سارق حرفه‌ای حین سرقت دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

    کرمی افزود: متهم که در تحقیقات منکر هرگونه بزهی بود به ناچار با دیدن مدارک موجود به 28 فقره سرقت داخل خودرو در قم اعتراف و نهایتاً پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی استان شد.

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در پایان با هشدار به مالکان وسایل نقلیه‌ای که به دلایلی مجبور هستند خودروشان را در بیرون از منزل پارک کنند، تأکید کرد: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی را هرگز در داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهند.

    خواب عمیق 12 مسافرکش شخصی در اتوبان «تهران-قم»

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سارق سابقه‌دار در اتوبان «تهران - قم» خبر داد و گفت: متهم با مسمومیت رانندگان مسافرکش، اموال با ارزش آن‌ها را سرقت می‌کرد.

    سرهنگ کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از رانندگان مسافرکش شخصی به روش مسمومیت و اعلام موضوع به پلیس آگاهی استان قم دستگیری متهم در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

    به گفته وی متهم فردی حدوداً 45 ساله با ظاهری موجه در خروجی تهران به قم سوار خودروهای شخصی می‌شده و در میانه راه با طرح دوستی و دادن آبمیوه آغشته به مواد خواب‌آور آن‌ها را مسموم و اموال با ارزششان را سرقت می‌کرد.

    رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با به دست آوردن مشخصات ظاهری نامبرده بر اساس اظهارات مشترک مالباختگان و اعلام به واحدهای مستقر در این محور مواصلاتی سرانجام متهم شناسایی و دستگیر شد.

    کرمی گفت: نامبرده که اهل یکی از استان‌های همجوار قم است پس از اقدام به سرقت از رانندگان، در حالت نیمه بیهوشی رمز کارت‌های بانکی‌شان را اخذ و با استفاده از دستگاه‌های ATM و یا خرید از مغازه‌ها حساب بانکی مالباختگان را خالی می‌کرد.

    وی با اشاره به اعتراف متهم به 12 فقره سرقت، افزود: نامبرده از سارقان حرفه‌ای و دارای 13 فقره سابقه کیفری است که در سال‌های گذشته نیز به همین اتهام دستگیر شده است.

    رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهم نهایتاً پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و با قرار قانونی راهی زندان شد.

    اشرافیت کامل دوربین‌های نظارتی بر معابر و خیابان‌های استان قم

    رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گفت: اکثر معابر و خیابان‌های استان قم در اشرافیت کامل دوربین‌های نظارتی قرار دارد.

    سرهنگ احمد پوربافرانی با اعلام خبر فوق افزود: در صورت ارتکاب تخلف از سوی رانندگان، تخلف آن‌ها از دید پلیس پنهان نمی‌ماند.

    به گفته وی خودرو فرد خاطی برابر قانون جریمه و قبض جریمه نیز به آدرس منزل وی ارسال می‌شود.

    رئیس پلیس راهور استان یکی از محاسن دوربین‌های نظارتی را روان‌سازی ترافیک بیان کرد و افزود: در صورت روئیت گره ترافیکی در سطح شهر توسط دوربین‌های نظارتی، موضوع بلافاصله توسط کارشناسان به عوامل راهور اعلام و با حضور در محل نسبت به روان‌سازی ترافیکی اقدام خواهند کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو