فونیکسریمکسبهتام

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی شهریار:

نمایشگاه اتومبیل در شهریار طعمه حریق شد

عصر خودرو- مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار گفت: یک باب نمایشگاه اتومبیل در این شهر به علت نامعلوم طعمه حریق شد.

نمایشگاه اتومبیل در شهریار طعمه حریق شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، یاسر حیدریان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی 701 کهنز اظهار کرد: یک باب نمایشگاه اتومبیل در شهریار به علت نامعلوم طعمه حریق شد.

    وی بیان کرد: ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد امروز روز طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار حریق نمایشگاه اتومبیل واقع در شهریار، کهنز، محدوده پل امیرکبیر گزارش شد.

    مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تصریح کرد: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه‌های 701 کهنز و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند.

    وی خاطرنشان کرد: در بدو ورود مأمورین مشاهده شد نمایشگاه اتومبیل در شهریار به علت نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش‌نشانان اطفا و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

    حیدریان ابراز کرد: علت این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شهریار تحت بررسی است.

    وی افزود: همچنین یک باب مغازه کفاشی در شهرک جعفریه شهریار طعمه حریق شد.

    مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار ادامه داد: ساعت 14 و 5 دقیقه روز گذشته طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار حریق یک باب مغازه کفاشی واقع در شهریار، شهرک جعفریه، جنب کانال گزارش شد.

    وی گفت: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه‌های 601 جعفریه و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مأمورین مشاهده شد یک باب مغازه کفاشی به علت نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش‌نشانان اطفا و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

    حیدریان در پایان متذکر شد: خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و علت بروز این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شهریار تحت بررسی است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو