فونیکسریمکسبهتام

جذابترین و چشم نوازترین کروکی های موجود در بازار+تصاویر

به گزارش عصر خودرو: اکنون که تابستان فرارسیده بازار خودروهای سوپراسپرت کروکی دوباه داغ شده است.

جذابترین و چشم نوازترین کروکی های موجود در بازار+تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اتوگاید، در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین و جذابترین خودروهای کروکی موجود در بازار بپردازیم.

1-فراری 488 اسپایدر:
فراری 488 اسپایدر جدیدترین شاهکار خودروساز مشهور ایتالیایی است. گفته میشود این خودرو قوی ترین موتور وسط را که تا به امروز روی یک خودروی کروکی کار گذاشته شده دارد.
2-مک لارن 675LT اسپایدر:
675LT همانطور که پیش‌بینی می‌شد در ماه دسامبر رونمایی شد و تمام قابلیتهایی را که از انتظار می‌رفت در اختیار دارد. این خودرو با توان خروجی 666 اسب بخار، سریعترین کروکی است که کمپانی انگلیسی مک لارن تاکنون ساخته است. صفر تا 100 مک لارن 675LT تنها 2.9 ثانیه و حداکثر سرعت آن 324 کیلومتر بر ساعت است.
3-لامبورگینی هوراکان LP 610-4 اسپایدر:
خودروی دیگری که در زمستان رونمایی شد هوراکان LP 610-4  اسپایدر است که در واقع نسخه کروک لامبورگینی هوراکان LP 610-4 کوپه است. قلب تپنده هر دو خودرو یکسان و یک موتور 5.2 لیتری 610 اسب بخار V10 در کنار یک گیربکس هفت دنده دو کلاچی است. به مدد این پیشرانه قدرتمند هوراکان صفر تا 100 را ظرف 3.4 ثانیه می پیماید و 321 کیلومتر بر ساعت نهایت سرعت آن است.
4- پورشه 911 تاگرا 4S:
معنی قدرت و عملکرد به وضوح در این خودرو مشهود است. پورشه 911 تاگرا 4S نسخه بهبود یافته دو دیفرانسیل جذابترین کروکی‌ این شرکت است. این خودرو از یک موتور جدید، شاسی تغییریافته و حالت‌های رانندگی شخصی سازی شده بهره می‌برد که به نوعی تاگرا را مطلوب تر از گذشته می‌کند.
5- آلفا رومئو 4C اسپایدر:
آلفارومئو هیچگاه پرستیژ یا جذابیت فراری یا لامبورگینی را ندارد ولی گزینه بسیار مطلوبی برای گشت زنی‌های تابستانی است.
6- فراری کالیفرنیا T:
این خودرو می‌تواند مطلوب‌ترین و راننده محورترین GT این نسل از کالیفرنیا باشد. فراری کالیفرنیا T اولین ابرخودرو پس از F40 افسانه ای در دهه 1980 است که موتور توربوشارژ دارد. این موتور توربو دو کمپرسور 3.8 لیتری V8 رقمی معادل 553 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و حداکثر سرعت آن 315 کیلومتر بر ساعت است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو