فونیکسریمکسبهتام

طرح ویژه راهور ایلام به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اجرای طرح ویژه به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان ایلام خبر داد.

طرح ویژه راهور ایلام به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ نورالله خادم گفت: به منظور تسهیل عبور و مرور و همچنین پیشگیری از بروز سوانح رانندگی، طرح ویژه امنیتی، ترافیکی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

    وی گفت: باعنایت به حلول ماه مبارک رمضان و استفاده مردم مؤمن و متعهد ایران اسلامی از فرصت گرانقدر پیش آمده و به منظور جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک قبل و بعد از افطار، تسهیل عبور و مرور، برقراری نظم و ایمنی و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی با به کارگیری کلیه کارکنان و تجهیزات خود طرح امنیتی، ترافیکی را از اولین روز ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داده است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زمان اجرای این طرح را از اولین روز در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: محل اجرای این طرح معابر و تقاطع پر ترافیک و تردد حوزه استحفاظی است و این طرح تاپایان ماه نیز ادامه دارد.

    سرهنگ خادم طرح برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف و خودروهایی که در منظر عموم اقدام به روزه خواری می‌کنند را در دستور کار خود قرار داده و با متخلفان برابر مقررات رفتار خواهد شد.

    سرهنگ خادم افزود: در ماه مبارک رمضان طرح‌های ویژه مناسبتی با اعمال محدودیت‌های خاصی در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی استان قرار می‌گیرد که هم زمان با روزهای شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، روز قدس و روز عید فطر در مورد نحوه اجرا و محدودیت‌های در نظر گرفته شده اطلاع رسانی لازم به شهروندان ارائه خواهد شد.

    سرهنگ خادم در پایان به رانندگان توصیه کرد: به توصیه‌های پلیس در طول مسیر عمل کرده و از هرگونه توقف دوبله و یا توقف‌هایی که منجر به سد معبر می‌شود جدا خودداری کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط