فونیکسریمکسبهتام

معاون استاندار کرمان:

۲۰ میلیون تن به تناژ حمل و نقل برخی محورهای کرمان افزوده می شود

عصر خودرو- معاون استاندار کرمان گفت: با توجه به توسعه استان کرمان در بخش معادن به طور مشخص در سال های آینده در بعضی محورها حدود ۲۰ میلیون تن به تناژ حمل و نقل استان افزوده می شود.

۲۰ میلیون تن به تناژ حمل و نقل برخی محورهای کرمان افزوده می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حمید ذکا‌اسدی عصر پنجشنبه در جلسه مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار کرد: راه‌های مشخصی در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای وجود داشته و دنیا آن را تجربه کرده است و ما تنها باید وارد مرحله عمل شویم.

    وی ادامه داد: تلفات جاده‌ای طی دو سه سال متاسفانه از شمار تلفات جنگ بیشتر شده است.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه تلفات انسانی در جاده تنها به مرگ و میر عده ای ختم نمی شود گفت: به همراه تلفات جاده ای  خانواده ها و یا فرد را دچار خسارات مالی فراوان، معضلات اجتماعی چون معلولیت کرده یا منجر به بی سرپرست شدن خانواده ای می شود.

    وی عنوان کرد: باید در نظر داشت که  با توجه به توسعه استان کرمان در بخش معادن به طور مشخص در سال های آینده در بعضی محورها حدود 20 میلیون تن به تناژ حمل و نقل استان افزوده می شود که حتما باید تدابیری در این زمینه برای کنترل جاده ها اتخاذ شود.

    ذکا‌اسدی استفاده از سیستم‌های نوین برای کنترل حمل و نقل شهری چون نصب دوربین های هوشمند تصویری را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: پایش هوشمند تصویری نکته اصلی برای کنترل معابر شهری و برون شهری است و اگر بتوانیم از پایش هوشمند تصویری بهره‌مند شویم شاهد کاهش آمار تلفات جاده‌ای را خواهیم داشت.

    وی با اشاره به اینکه خودروها و موتورسیلکت‌های با ایمنی پایین در استان کرمان در حال تردد هستند گفت: باید برخوردهای جدی و قانونی در این خصوص انجام گیرد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و فرهنگسازی یکی از مهمترین راهکارها در کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای به شمار می آید که باید در این راستا آموزش های لازم به افراد داده شود.

    ذکاء‌اسدی با  تاکید بر برخورد با افغانی کش ها  گفت: باید برخورد جدی با این معضل صورت گیرد تا دیگر شاهد حوادث جاده ای ناشی از سرعت بالای خودروهای افغانی کش در جاده های استان کرمان نباشیم.

    وی یادآور شد: با نصب دوربین های کنترل در جاده و پایش هوشمند تصویری علاوه بر قانونمند کردن وسایل نقلیه می توان در زمینه های امنیتی چون سرقت و قتل و جرائم دیگر نیز به اهداف مشخص امنیتی دست پیدا کنیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو