فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای اسلامی فارس خبر داد:

کاهش ۱۰۰ کیلومتری مسافت شهرهای جنوب به شمال فارس

عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی فارس گفت: با تسریع در بهره‌برداری از محورهای مواصلاتی شهرهای خاروان، سروستان، خرامه و ارسنجان مسافت شهرهای جنوب به شمال این استان ۱۰۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

کاهش ۱۰۰ کیلومتری مسافت شهرهای جنوب به شمال فارس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، حسین نعمتی اظهار داشت: با بهره‌برداری از محورهای مواصلاتی شهرهای خاروان، سروستان، خرامه و ارسنجان، علاوه‌بر کاهش مسافت محورهای مواصلاتی، برخی از شهرها و شهرستان‌های این استان از انزوا خارج می‌شود و بر صرفه‌جویی سوخت و کاهش بار ترافیک، نقش مؤثر و تعیین‌کننده‌ای ایفا خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه توسعه صنعت گردشگری نقش مؤثری در تولید و زیرساخت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی دارد، افزود: توجه به جاذبه‌های گردشگری و ارائه تسهیلات و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه  همه‌جانبه مهم‌ترین استراتژی و رویکرد شورای اسلامی استان فارس است.

    رئیس شورای اسلامی فارس تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از سوی دستگاه‌های اجرایی این استان امری ضروری و لازم است و در صورت بی‌توجهی شاهد رکود اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.

    نعمتی بیان داشت: برای رسیدن به استقلال اقتصادی باید شعار ملی مقام معظم رهبری مبنی‌بر سال اقتصاد مقاومتی، اقدام عمل را از روستاها و شهرهای کوچک آغاز کنیم و سپس در تمام مناطق اجرایی شود.

    وی اضافه کرد: شورای اسلامی فارس برای تحقق فرمان‌های مقام معظم رهبری از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای حمایت از تولید و صادرکنندگان این استان استفاده خواهد کرد تا به اهداف اقتصادی و عمرانی دست یابیم.

    رئیس شورای اسلامی استان فارس با تأکید بر اینکه رسیدن به اهداف  اقتصاد مقاومتی در دو بخش دولتی و مردمی امکان‌پذیر است، افزود: دولت باید صادرات و واردات محصولات تولیدی، مدیریت و ارزش پول ملی را ارتقا دهد.

    نعمتی بیان داشت: جلوگیری از ریخت‌وپاش و داشتن روحیه قناعت از سوی جامعه بهره‌وری را افزایش داده و زمینه رسیدن به شعار سال را در کشور تسریع می‌کند.

    وی اظهار داشت: رعدوبرق بی‌باران و شعاری عمل کردن فرمان مقام معظم رهبری مشکل را برطرف نمی‌کند و تنها نسخه شفابخش اقتصادی همان اقتصاد مقاومتی است.

    رئیس شورای اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از پسماند در تولید برق، گازوئیل و بنزین یورو 5، علاوه‌بر کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی در تولید ثروت نیز نقش مؤثری خواهد داشت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو