فونیکسریمکسبهتام

شناسایی ۴۱ نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد

عصر خودرو- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۴۱ نقطه حادثه خیز در این استان خبرداد.

شناسایی ۴۱ نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد پژمان نیک‌اقبالی در نشست شورای ترافیک استان، افزود: رفع نقاط حادثه خیز در برنامه کاهش ترافیک شهری استان قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه 41 نقطه حادثه‌ خیز در شهرهای گچساران، یاسوج و دهدشت شناسایی شده است، بیان کرد: با تلاش اعضای شورای ترافیک و شهرداری‌ های استان 17 نقطه حادثه‌ خیز در یاسوج، 12 نقطه در گچساران و 12 نقطه دیگر در شهر دهدشت شناسایی شد که این نقاط جدای از نقاطی است که توسط راهنمایی و رانندگی مشخص شده است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: از سوی شورای ترافیک، نقاط حادثه‌ خیز شهرها به صورت کتبی به فرمانداری‌ و شهرداری‌ ها اعلام می شود تا اقدامات لازم برای رفع مشکلات این نقاط انجام شود.

    نیک اقبالی تصریح کرد: شهرهای دارای سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی استان باید در قالب سازمان حمل و نقل مسافر و بار ادغام شوند، چون کار جابجایی بار در قالب همین سازمان انجام خواهد گرفت.

    وی با اشاره به تسهیلات اختصاص یافته برای نوسازی تاکسی‌ های فرسوده شهری ادامه داد: حدود 80 درصد تاکسی‌ های شهر دهدشت فرسوده هستند که اختصاص این تسهیلات فرصت مناسبی برای نوسازی است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: مبلغ 20 میلیون تومان برای نوسازی تاکسی‌ ها و 5 میلیون تومان برای اسقاط خودروها به رانندگان اعطا می‌ شود که فرمانداران و شهرداران از این فرصت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل خصوصاً تاکسی استفاده کنند.

    نیک اقبالی تاکید کرد: بانک ‌ها در خصوص ضمانت نامه‌ ها سخت ‌گیری‌ نکنند و برای رفع این مشکل جلسه‌ ای با حضور مسوولان بانک‌ ها و مسئولان شهرستان ها تشکیل دهند.

    وی اضافه کرد: ایستگاه‌ شهرهای قلعه رئیسی، دیشموک، سوق و لنده با همکاری شهرداری دهدشت، فرمانداری کهگیلویه و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ های استان از مکان کنونی جابجا و به مکان جدیدی منتقل شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو