فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان راهداری:

دولت ترکیه درتامین امنیت ناوگان ایرانی باید تعهد بیشتری داشته باشد

عصر خودرو- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه دریافت غرامت شرکت های ایرانی باید از طریق مراجع قضایی ترکیه پیگیری شود، گفت: دولت ترکیه مسوول تامین امنیت اتباع و ناوگان ایرانی است و باید در این زمینه احساس تعهد بیشتری داشته باشد.

دولت ترکیه درتامین امنیت ناوگان ایرانی باید تعهد بیشتری داشته باشد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، داود کشاورزیان با اشاره به ناامنی ناوگان ترانزیت ایرانی در خاک کشور ترکیه اظهار داشت: در طول یک سال اخیر شاهد حملات متعدد به ناوگان ایرانی در خاک ترکیه بودیم، اما باید در نظر داشت این حملات مختص ناوگان ایرانی نیست.
    رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: در صورت وقوع هرگونه اتفاق برای ناوگان ایرانی در داخل خاک ترکیه به طور مستقیم از طریق وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و امور خارجه مراتب را به طرف ترک اعلام می‌کنیم.
    معاون وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: براساس قانون ترکیه برای دریافت غرامت باید از طریق مراجع قضایی آن کشور اقدام شود و در ایران وزارت امورخارجه مسوول پیگیری اینگونه مسایل است و امیدواریم شکایت شرکت‌ها و آسیب دیدگان حوادث تروریستی به نتیجه برسد.
    کشاورزیان تصریح کرد: ما انتظار داریم دولت ترکیه که مسوولیت تامین امنیت اتباع و ناوگان ایرانی را بر عهده دارد، احساس تعهد بیشتری کند و مراجع قضایی ترکیه با سرعت عمل و صدور آرا، از دریافت خسارت آسیب‌دیدگان حمایت کند.
    به گزارش ایرنا، در دو سال گذشته و بدنبال ناامنی در بخشی از جنوب کشور ترکیه 15 کامیون ایرانی توسط تروریست ها به آتش کشیده شده است و شرکت های ایرانی و صاحبان کالا خسارت زیادی متحمل شده اند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط