فونیکسریمکسبهتام

مروری بر ویژگی‌های‌ هاوال H۶

آجری از دیوار چین

عصر خودرو- گریت وال‌ هاوال H۶ ابتدا توسط دیار خودرو وارد بازار شد که چندان مورد استقبال بازار قرار نگرفت‌. اسفند ماه گذشته بود که شرکت عظیم خودرو در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو از خودرو‌های‌ هاوال رونمایی کرد که در بین آنها مدل فیس‌لیفت شده H۶ با نام دنیرا نیز به چشم می‌خورد‌.

آجری از دیوار چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، H6 در مدل فیس‌لیفت در مجموع ظاهر مناسب و به‌روزی دارد و مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری است که این پیشرانه به کمک توربو شارژر توانایی تولید حداکثر قدرت 148 اسب بخار و حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر را دارد  که به کمک یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک می‌تواند ‌هاوال H6 را در مدت 12 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسانده و تا حداکثر سرعت حدود 180 کیلومتر بر ساعت ادامه دهد‌. از لحاظ ابعادی هم H6 با داشتن طول‌، عرض و ارتفاع به ترتیب 4649‌، 1852 و 1710 میلی‌متر به همراه فاصله بین دو محور 2680 میلی‌متر بزرگ‌تر از خودرو‌هایی همچون هیوندای توسان و کیا اسپورتیج بوده و فضای کاملا جادار و خانوادگی را داراست‌.
    از لحاظ آپشن هم H6 بسیار غنی بوده و آپشن‌هایی مانند کیلس استارتر‌، کروز کنترل‌، سانروف‌، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه‌، رادار جانبی‌، مانیتور لمسی 7 اینچی‌، ایربگ‌های دو مرحله‌ای و‌... است‌.   قیمت اعلام شده  برای‌ هاوال H6 از سوی عظیم خودرو 120 میلیون تومان بوده که البته در سری اول با در نظر گرفتن تخفیف 18 درصدی با قیمت 98 میلیون و 400 هزار تومان به دست خریدار می‌رسد‌. باید صبر کرد و دید آیا H6 می‌تواند رقبایش را که عمدتا قیمت ارزان‌تری دارند، به چالش بکشاند یا خیر‌.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم