فونیکسریمکسبهتام

ارتقای کیفی ۴۶۰۰ کیلومتر از راه های شریانی برای سفرهای تابستانی

عصر خودرو- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن اشاره به آغاز سفرهای تابستانی از اقدام برای بهبود و ارتقای کیفی ۲ هزار کیلومتر راه های کشور و اصلاح شیب و لکه‌گیری ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محورهای شریانی کشور خبر داد.

ارتقای کیفی ۴۶۰۰ کیلومتر از راه های شریانی برای سفرهای تابستانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، عبدالهاشم حسن نیا با بیان این که بیشترین حجم سفر در تابستان در محورهای تهران، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و گلستان انجام می‌شود،افزود: در سه سال اخیر بیشترین ورودی و خروجی در استان تهران به عنوان نقطه ثقل حمل و نقل کشور اتفاق می افتد و بیشترین تردد نیز در آزادراه تهران-کرج- قزوین و محورهای منتهی به شمال انجام شده است.
    وی با اشاره به نصب دوربین‌های ثبت تخلف در طول محورهای شریانی گفت، هر گونه تخلف در محورهای شریانی ثبت و با پیامک به متخلفان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
    حسن نیا از کاربران خواست با رعایت سرعت مطمئن مندرج بر روی تابلوها و علایم نصب شده در راه های کشور تردد کنند.
    وی گفت: ماموران راهداری به صورت ثابت و متغیر در جاده ها مستقر هستند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه غیرمترقبه در طول جاده‌های کشور اقدامات راهداری را انجام دهند.
    معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: در 12 ماه گذشته در بخش راهداری حتی یک ریال تامین نقدینگی انجام نشده و در تمام این مدت مسئولیت سنگین نگهداری راه‌ها با کمک راهداران و همکاری بخش خصوصی کشور انجام شده است. لذا از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نهاد ریاست جمهوری درخواست می‌شود توجه و عنایت لازم نسبت به تامین نقدینگی در بخش راهداری داشته باشد تا بتوان وضعیت مطلوب جاده‌ها را برای تردد روزانه هشت میلیون نفر در جاده‌های کشور فراهم کرد.
    به گزارش ایرنا، آمارها نشان می هد بیش از 90 درصد حمل مسافر و کالا در کشور از طریق راه های مواصلاتی انجام می شود و 75 درصد ترافیک نیز در راه های کشور در 34 هزار کیلومتر راه های شریانی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو