فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان خبرداد:

آغاز طرح تابستانی پلیس راه زنجان از ۱۴ تیرماه با ۷۰ اکیپ

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طرح تابستانی سال ۹۵ پلیس راه استان زنجان از ۱۴ تیر ماه شروع می شود و تا چهارم مهرماه ادامه دارد.

آغاز طرح تابستانی پلیس راه زنجان از ۱۴ تیرماه با ۷۰ اکیپ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی افزود: در اجرای طرح تابستانی پلیس‌راه دستگاه‌های اجرایی اورژانس، مدیریت بحران، هلال‌احمر، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها و راهداری همکاری لازم را خواهند داشت.

    وی اظهار کرد: امسال برای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است و با آغاز طرح‌های تابستانی همراه با اجرای مانور، قرارگاه‌های  تابستانی در استان زنجان تشکیل‌شده و در محل‌ها مستقر می‌شوند.

    رئیس پلیس‌راه استان زنجان بر کنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس‌راه از ناوگان‌های مسافربری تأکید کرد و گفت: پلیس‌راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کاری خود دارد و با متخلفان برخورد جدی می‌کند.

    شیرمحمدی تأکید کرد: پلیس‌راه با رانندگانی که از قوانین تخلف کنند و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید کرده و خودروی آنها متوقف می‌شود.

    رئیس پلیس‌راه استان زنجان افزود: پلیس با رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده باشند برخورد کرده و مانع مسافرت آنها خواهد شد.

    شیرمحمدی تصریح کرد: شهروندان زنجانی در ایام تابستان به هنگام تردد در محورها با رعایت قوانین رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

    وی افزود: پلیس‌راه گشت‌های سیار و ثابت خود را در محورها و گردنه‌های استان زنجان مستقر خواهد کرد.

    رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: تعداد اکیپ‌ها و خودروهای نامحسوس  پلیس‌راه از جاده‌های استان در تابستان سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و هدف از افزایش هم ارتقای امنیت جانی مسافران در ایام تعطیلات تابستان است.

    شیرمحمدی از آماده‌باش 70 اکیپ محسوس و نامحسوس پلیس‌راه در جاده‌های استان زنجان طی ایام تابستان  خبر داد و افزود: طرح تابستانی سال 95 پلیس‌راه استان زنجان از 14 تیرماه شروع می‌شود و تا چهارم مهرماه ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو