فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی و عمرانی شهردار همدان خبر داد:

پخش و توزیع ۳۶ هزار تن آسفالت در معابر و خیابان‌های همدان

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهردارهمدان از پخش و توزیع ۳۶ هزار تن آسفالت در معابر و خیابان‌های مناطق ۴ گانه شهر همدان خبر داد.

پخش و توزیع ۳۶ هزار تن آسفالت در معابر و خیابان‌های همدان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، موسی رسولی صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران از پخش و توزیع  36 هزار تن آسفالت در معابر و خیابان های مناطق 4 گانه شهرهمدان خبر داد و گفت: از این میزان 26 هزار تن آسفالت جدید و 10 هزار تن آسفالت بازیافتی است.

    وی گفت : شهرداری در مجموع 23 میلیارد تومان برای آسفالت در شهر همدان پیش بینی کرده که این مبلغ 170 هزار تن آسفالت را تامین می کند.

    وی گفت: تاکنون با گذشت 105 روز از سال و بر اساس آمار و ارقام سازمان هواشناسی حدود 50 روز کاری آسفالت در سطح شهر ریخته شده است.

    موسی رسولی با اشاره به اینکه در سال گذشته نزدیک 4 میلیارد تومان برای آسفالت ریزی در همدان هزینه شده است، ادامه داد: همدان با داشتن دستگاه تراش آسفالت بعد از تهران یکی از پیشگامان اجرای آسفالت بازیافتی در کشور است.

    وی یادآور شد: تراش آسفالت به لحاظ محیط زیستی در رفع مشکلات اثرگذار است و روال کار چنین است که ابتدا تراش، بعد لکه‌گیری و سپس عملیات ترمیمی انجام و بعد آسفالت جدید ریخته می‌شود تا عمر آسفالت بهتر شود.

    وی در خصوص پایین بودن سطح کیفیت آسفالت ها عنوان کرد :در دنیا 130 نوع آسفالت وجود دارد که با توجه به شرایط اقلیمی و منطقه ای از انواع مختلف آسفالت استفاده میشود اما در کشور ایران دو نوع آسفالت در دسترس است و در مناطق مختلف کشور از این دو نوع آسفالت استفاده می شود که این امر کیفیت را تقلیل می بخشد.

    رسولی همچنین گفت :یکی از موضوعات اصلی در بحث آسفالت قدیمی بودن زیرساخت های شهری همدان و تاسیسات شهری آب و فاضلاب، گاز و  برق است چرا که عمر آنها بالای 40 سال است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط