فونیکسریمکسبهتام

لغو محدودیت‌های ترافیکی نماز عیدفطر در تهران

عصر خودرو- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از لغو محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در پایتخت برای برگزاری نماز عید سعید فطر خبر داد.

لغو محدودیت‌های ترافیکی نماز عیدفطر در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی در این‌باره گفت: پلیس راهور پایتخت از ساعاتی پیش از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی تهران تمهیدات ترافیکی را پیش‌بینی کرده و بر اساس آن تردد و توقف در معابر اطراف و منتهی به مصلی امام خمینی (ره) دارای یک سری محدودیت و ممنوعیت بود که با توجه به اتمام نماز و تخلیه کامل معابر از نمازگزاران این محدودیت‌ها نیز لغو شد.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد:‌ همچنین در دیگر نقاط پایتخت هم که نماز برگزار شده بود دیگر محدودیت  ترافیکی وجود ندارد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در معابر پایتخت بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد، ادامه داد:‌ تنها در برخی معابر خروجی از تهران حجم تردد بالاست که تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شده و همکاران من در محل حضور دارند.

    عابدی همچنین با اشاره به بازگشت ساعت اجرای طرح زوج و فرد در پایتخت از روز شنبه، گفت: در ماه مبارک رمضان تصمیم بر این شد که ساعت اجرای طرح زوج و فرد در تهران دو ساعت کاهش یابد که با توجه به پایان این ماه ساعت اجرای این طرح به حالت عادی بازگشته و از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط