فونیکسریمکسبهتام

معارفه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد

عصر خودرو- مراسم تکریم مهندس سید جعفر تشکری هاشمی معاون سابق و معارفه دکتر سید مازیار حسینی معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تحت پوشش و مدیران ستادی این معاونت برگزار شد.

معارفه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، در این مراسم تشکری هاشمی از مسئولیت به عنوان موهبتی الهی نام برد و گفت: کوته فکری است اگر تصور کنیم تصدی مسئولیت ها برای مسئولان مادام العمر است.

    وی با اشاره به این که هیچ کاری بدون تلاش جمعی محقق نمی شود و به ثمر نمی نشیند، اظهار کرد: در این سال ها اتفاقات بزرگی در شهر تهران رقم زده شده و پروژه های مهمی در این کلان شهر به سرانجام رسیده که از جمله می توان احداث  تونل های شهری در حوزه فنی و عمرانی و ساخت تونل های مترو در حوزه حمل و نقل و ترافیک را نام برد.

    معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که با حکم شهردار تهران به عنوان معاون توسعه منابع انسانی این مجموعه منصوب شده، تصریح کرد: معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیری ارزشمند و توانمند بوده و از مراتب علمی و تخصصی بالایی برخوردار است و قطعاً شایسته تر از گذشته این کار را به سرانجام می رسانند.

    راهبردهای کاری معاونت حمل و نقل و ترافیک به زودی اعلام می شود
    بر اساس این گزارش، حسینی معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تقدیر و تشکر از زحمت ها و مجاهدت های تشکری هاشمی، گفت: انصاف این است که مدیریت این معاونت در طولانی مدت و با حجم وسیعی از مسائل و مشکلات و طیف متنوعی از نوآوری ها و اتفاقات خوب، کار ساده ای نیست.

    وی با اشاره به این که تلاش خواهم کرد تا ضمن حفظ دست آوردهای گذشته، موفقیت های جدیدی در حوزه حمل و نقل شهری حاصل شود، اظهار کرد: برای نیل به موفقیت، ضمن لزوم وجود نیت خالص، همراهی تیم کاری همدل و هماهنگ و در عین حال متخصص و لایق، ضرورت دارد.

    معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری تهران، همکاری و هماهنگی دو حوزه «فنی و عمرانی» و «حمل و نقل و ترافیک» را ضامن موفقیت پروژه های ترافیکی دانست و تصریح کرد: به زودی با اعلام راهبردهای کاری معاونت حمل و نقل و ترافیک با رویکرد علمی، فصل جدید فعالیت های این معاونت رقم می خورد.
    مدیریت در حوزه حمل و نقل و ترافیک مسئولیت خطیری است.

    دکتر حسینی با اشاره به این که اقدامات مدیریت شهری همچون توسعه مترو، فعالیت های ماندگاری است که مردم پایتخت سال های سال از آن  استفاده خواهند نمود، اظهار کرد: مدیریت حوزه حمل و نقل و ترافیک در کلان شهری همچون تهران، مسئولیت خطیری است که نیاز به همکاری تمامی دستگاه های دست اندرکار و همراهی مردم و رسانه ها دارد.

    وی با بیان این که توسعه حمل و نقل شهری با محوریت سامانه های ریلی با هدف دست یآبی به سهم 75 درصدی حمل و نقل عمومی از جا به جایی های پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: در اجرای سیاست های ابلاغی شهردار تهران، اولویت توسعه حمل و نقل عمومی با تمرکز بر مترو و اتوبوسرانی و توسعه حمل و  نقل ریلی با تأکید بر احداث 100 کیلومتر خط جدید مترو در دستور کار این معاونت قرار دارد.

    معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان با تأکید بر تعامل فزآینده با حوزه فنی و عمرانی در جهت توسعه حمل و نقل شهری، خاطرنشان کرد: در این میان، ارتقای فرهنگ ترافیک و تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی در این حوزه مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

    گفتنی است حجت الله بهروز قائم مقام معاونت ز و ترافیک شهرداری تهران نیز با قرائت متن قدردانی مدیران و کارکنان این معاونت از ده سال مدیریت مهندس تشکری هاشمی و اهدای یک جلد کلام ا... مجید، «صبوری» را مهم ترین ویژگی ایشان دانست و از یک دهه خدمات و زحمات وی در این حوزه قدردانی نمود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو