فونیکسریمکسبهتام

ورود۲۰رام قطار تا پایان سال به خطوط مترو

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران از ورود ۲۰ رام قطار برای خط ۷ و فرودگاه امام(ره) تا پایان سال جاری خبر داد.

ورود۲۰رام قطار تا پایان سال به خطوط مترو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، هابیل درویشی در مراسم ورود 43 دستگاه واگن متروی تهران گفت: با توجه به اینکه دو پروژه مهم بهره برداری از خط 7 و خط مترو فرودگاه حضرت امام (ره) را در سال جاری خواهیم داشت کمبود واگن یکی ازچالش های پیش رو است.

    مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران تصریح کرد: طی سال جاری و با بهره برداری از خطوط فوق 20 رام قطار دیگر که درحال آماده سازی است به خطوط جدید وارد می شود به طوری که 6 رام به خط فرودگاه امام (ره) و 14 رام برای تجهیز خط 7 متروی تهران درنظر گرفته می شود.

    هابیل درویشی در ادامه از اختصاص دو محل جدید برای اورهال واگن های مترو خبرداد و گفت: اتفاق خوب دیگری که در کارخانه واگن سازی افتاده است این است که اکنون واگن های فرودگاه مهرآباد 100درصد بومی سازی شده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

    وی تصریح کرد: امروز در هیچ جای دنیا در کمتر از 20 تا 36 ماه واگن تحویل داده نمی شود اما در شرکت واگن سازی تهران این مهم محقق شده و سالانه واگن ها به بهره برداری می رسند.

    درویشی با تاکید بر اینکه عملکرد کارخانه واگن سازی تهران کشوری است، گفت: رسما اعلام کرده ایم کارخانه واگن سازی تهران آمادگی دارد برای کل کلانشهرها واگن تامین کند که در صورت تحقق این مهم دیگر مشکلات تحریم ها و عدم تهیه ارز برای خرید واگن های خارجی از بین می رود. اکنون هم به یکی از استان ها واگن تحویل داده شده است.

    مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران با اشاره به مدیریت جدید معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: دو پروژه خط 7 مترو و فرودگاه امام(ره) که در روال عادی 5 سال کار است در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

    وی از بهره برداری خط 6 مترو در واسط سال96 خبرداد و گفت: در سال 84، 79 کیلومتر مترو تحویل گرفتیم این در حالی است که خطوط مترو در سال 95، به 300 کیلومتر خواهد رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو