فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار تهران:

لغو طرح اصلاح ترافیک معابر منطقه ۱۲ از سوی پلیس راهور قانونی نیست

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه طرح اصلاح ترافیکی منطقه ۱۲ از شب گذشته به صورت یک سویه از سوی پلیس راهور تهران بزرگ لغو و تردد به حالت اولیه بازگشته، گفت: لغو این طرح به صورت یکجانبه از سوی پلیس راهور قانونی نیست.

لغو طرح اصلاح ترافیک معابر منطقه ۱۲ از سوی پلیس راهور قانونی نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مازیار حسینی افزود: اجرای طرح اصلاح ترافیکی منطقه 12 پایتخت که با حضور نمایندگان پلیس راهور تهران بزرگ تهیه و تدوین شده، با تایید پلیس راهور از روز عید فطر در منطقه آغاز شده است.
    وی اظهار کرد: طرح تهیه، تدوین و اجرای طرح اصلاح ترافیک معابر منطقه 12 تهران با حضور و تایید پلیس راهور تهران بزرگ تصویب و اجرایی شده است.
    وی با بیان اینکه اجرای برخی اقدامات در عمل سخت است، خاطر نشان کرد: نمی توان با بروز برخی مسائل و مشکلات کوتاه مدت از اجرای طرحی که در نهایت به نفع مردم و با هدف کاهش ترافیک منطقه است، عقب نشینی کرد.
    حسینی تصریح کرد: بررسی های شهرداری تهران نشان می دهد این طرح در طول 24 ساعت شبانه روز تنها بین ساعت 19:30 تا 20:30 با ترافیک و شلوغی روبرو می شد که البته رفع این مشکل نیازمند زمان است.
    معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه با اقدام پلیس راهور در لغو طرح اصلاحی، شهروندان برای تردد در این منطقه دچار سردرگمی شده اند، گفت: به شهرداری منطقه 12 تهران اعلام شده که نهایت همکاری را با پلیس راهور و مردم برای آرام سازی معابر داشته باشند.
    طرح جدید اصلاح ترافیکی منطقه 12 همزمان با عید سعید فطر با تغییر مسیر تردد در برخی از معابر و خیابان های منطقه اجرا شد که براساس این طرح مسیر خیابان مجاهدین اسلام به سمت میدان شهدا یک طرفه و تنها یک خط مسیر عبوری اتوبوس برای تردد مسافران به سمت میدان بهارستان در نظر گرفته شد.
    این طرح از شب گذشته به دلیل بروز مشکلات ترافیکی از شب گذشته توسط پلیس راهور تهران بزرگ لغو و تردد در این معابر به حالت اولیه برگشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو