فونیکسریمکسبهتام

عضو هیئت مدیره اسکانیا:

اسکانیای سوئد در سمنان سرمایه گذاری می‌کند

عصر خودرو- عضو هیئت مدیره اسکانیای سوئد، با ابراز خرسندی از تولید تحت لیسانس محصولات حمل و نقل عمومی این شرکت در سمنان، گفت: اسکانیای سوئد در سمنان سرمایه گذاری می کند.

اسکانیای سوئد در سمنان سرمایه گذاری می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، هانریک هنریکسون ظهر دوشنبه در بازدید از کارخانه عقاب، اسکانیای سمنان ضمن اذعان به توانمندی شرکت عقاب در تولید محصولات حمل و نقل جاده ای، بیان داشت: روند همکاری های دو طرفه بین شرکت سوئدی و ایرانی در ساخت و تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده ای افزایش خواهد یافت.

    وی افزود: شرکت سوئدی به دنبال تامین قطعات مینی بوس های اسکانیا از شرکت های خودروسازی ایرانی است تا با توجه به مرغوبیت کالاهای ساخت ایران، ناوگان حمل و نقلی خود را از خرید قطعات بی نیاز سازد همچنین این تولیدات می تواند زمینه ساز صادرات گسترده این محصولات در سطح جهان باشد.

    برجام فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری

    مدیرعامل شرکت اسکانیای سوئد، ضمن اشاره به برداشته شدن تحریم های غرب علیه ایران و سهولت در تبادلات اقتصادی بین طرف سوئدی و ایرانی، گفت: کشور ایران دارای ظرفیت های مهم اقتصادی است که این شرایط هر شرکت و کشوری را در سطح جهان برای افزایش سرمایه گذاری در این کشور ترغیب می کند لذا اسکانیا نیز از این قاعده مستثنی نیست و امیدوارین بتوانیم حجم تبادلات بین دو کشور را بیش از پیش، افزایش دهیم.

    هنریکسون با بیان اینکه امروز اسکانیا در 100 کشور دنیا فعالیت دارد، بیان داشت: به اغلب این کشور ها سفر کرده ام و از نزدیک با روند مونتاژ محصولات اسکانیا بوده ام، اما تولید محصولات اسکانیا در سمنان با کیفیتی عجیب، چیزی فراتر از انتظار من بود.

    وی افزود: اسکانیا از تولید کنندگان شناخته شده در ساخت اتوبوس های مسافری در جهان است و با برنامه ریزی های انجام شده و افزایش همکاری میان شرکت های مهم خودرو سازی ایران، می توان تا پایان سال 95 شاهد صادرات اتوبوس های شرکت عقاب به کشورهای اروپایی و آسیای غربی بود.

        Facebook
        Twitter
        Google+
        ارسال به

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو