فونیکسریمکسبهتام

با حمایت و تسهیلات سازمان راهداری، طی مراسمی در گروه صنعتی ماموت؛

اولین سری از کشنده‌های نوسازی شده تحویل خریداران شد

عصر خودرو- روز سه شنبه بیست و دوم تیرماه در محل کارخانه صنعتی ماموت اولین سری از خریدارانی که در پروژه نوسازی ناوگان فرسوده ثبت نام کرده‌ بودند، کشنده‌های G۴۰۰ اسکانیای خود را دریافت کردند.

اولین سری از کشنده‌های نوسازی شده تحویل خریداران شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، روز سه شنبه طی مراسمی که با حضور مهرزاد فردوس مدیرعامل گروه ماموت و هنریک هنریک سون مدیرعامل شرکت اسکانیا برگزار شد، سه دستگاه از کشنده‌هایی که در پروژه نوسازی ناوگان فرسوده ثبت نام کرده‌ بودند، تحویل مشتریان شد. این پروژه در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است و با حمایت و تسهیلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود. به این ترتیب که در این طرح صاحبان کشنده‌های فرسوده، خودروهای قدیمی خود را اسقاط می‌کنند و با استفاده از 80 درصد تسهیلات با نرخ سود 9 درصد و اقساط 84 ماهه ( 7 ساله ) کشنده نو دریافت می‌کنند.در حال حاضر، قیمت مدل 400 G اسکانیا که در این طرح حضور دارد 436 میلیون تومان با احتساب ارزش افزوده است که 20 درصد از آن نقد و مابقی تقسیط می‌شود.
    این قرارداد دو ساله و برای 5 هزار دستگاه بسته شده است. همچنین نرخ سود بانکی آن در ابتدا 21 درصد بوده است که با همکاری شرکت ماموت با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این میزان به 11 درصد کاهش یافته است. در همین راستا با کاهش سود سپرده‌های بانکی و به تبع آن کاهش سود تسهیلات بانکی این نرخ به 9 درصد کاهش یافت.
    در همین رابطه بهلولی مدیر نوسازی شرکت ماموت گفت: تفاوت نوسازی این شرکت با دیگر شرکت‌ها در هفت ساله بودن بازپرداخت اقساط آن است. همچنین کاربری‌های پشت این کشنده نیز توسط ماموت با شرایط و تسهیلات مشابه خود کشنده عرضه می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط