فونیکسریمکسبهتام

شهردار اصفهان:

«اصفهان» نمایشگاه الگوهای صحیح ترافیکی می شود

عصر خودرو- شهردار اصفهان گفت: بدون شک تداوم فعالیت در اجرای طرح‌هایی نظیر سه‌شنبه‌های بدون خودرو، اصفهان را به نمایشگاهی از الگوهای صحیح ترافیکی تبدیل می‌کند.

«اصفهان» نمایشگاه الگوهای صحیح ترافیکی می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزاارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، مهدی جمالی نژاد  به اهمیت فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک اشاره کرد و اظهار داشت: ویژه‌برنامه سه‌شنبه‌های بدون خودرو با محوریت «هوای اصفهان» و با توجه به جنبه‌های مختلف آن اجرایی شد و در اجرای این برنامه، فعالیت‌های فرهنگی مختلفی را مدنظر قرار داده و برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

    وی با بیان اینکه همه مردم اصفهان باید هوای اصفهان را داشته باشند، ادامه داد: خوشحال هستم که مردم از نخستین شب ویژه‌برنامه سه‌شنبه‌های بدون خودرو استقبال بسیاری صورت داده‌اند و امیدوار هستم که با فعالیت بیشتر مردمی، این موضوع تداوم پیدا کند.

    شهردار اصفهان به موضوع دوچرخه‌سواری در شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: دیروز آقایان دوچرخه‌سوار در سراسر شهر اصفهان به دوچرخه‌سواری مشغول بودند و در کنار آن، با محوریت خیابان چهارباغ عباسی، ده‌ها برنامه فرهنگی با محوریت ترافیک، دوچرخه‌سواری و دیگر موارد در دستور کار قرار گرفته بود.

    وی با بیان اینکه مردم شهر اصفهان برای رفع مشکلات ترافیکی این شهر، همواره با دلسوزی عمل می‌کنند، تاکید کرد: بر اساس افق پیش‌بینی شده برای شهر اصفهان در برنامه «اصفهان 1400» همه مسئولان و مردم باید همراه شهرداری باشند تا مشکلات ترافیکی این شهر به حداقل برسد.

    جمالی‌نژاد به اهمیت موضوع فرهنگ شهروندی اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح‌هایی نظیر هر هفته یک پروژه در راستای تداوم خدمت‌رسانی به مردم اصفهان صورت گرفت و امیدوار هستم که پویش مردمی شهر اصفهان در عرصه حمل و نقل عمومی، حمل و نقل غیر موتوری و پیاده‌روی نیز به عنوان یک الگوی سالم و صحیح تحقق پیدا کند.

    وی اضافه کرد: نمایش توجه مردم فرهنگ‌دوست اصفهان به فرهنگ قانون مداری زیبایی‌های شهر باید در این شهر جهانی به یک اصلی تبدیل شود تا اصفهان به نمایشگاهی از احترام به قوانین و آرامش تبدیل شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو