فونیکسریمکسبهتام

مدیر شرکت عمران بهارستان:

مترو بهارستان تا سال ۹۷ بهره برداری می‌شود

با فرش قرمز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با اشاره به هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی مترو بهارستان گفت: بهره‌برداری از خط مترو بهارستان ـ اصفهان در اوایل سال ۹۷ خواهد بود.

مترو بهارستان تا سال ۹۷ بهره برداری می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، محمدرضا احمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره اقدامات انجام‌شده در یک سال گذشته شهر جدید بهارستان بیان کرد: علاوه بر ده پروژه مشارکتی مسکونی و تجاری که با ارزش 80 میلیارد تومان در حال اجرا است، پروژه باغ هزارجریب بهارستان را با مساحت 100 هکتار و ارزش هزار میلیارد تومانی در دستور کار داریم.

    وی با اشاره به پروژه مجموعه تفریحی در بالای بلوار بهشت شهر جدید بهارستان عنوان کرد: برای کاشت و نگه‌داری 100 هزار مترمربع فضای سبز هزینه بالغ‌ بر یک میلیارد و پانصد تومان، برای 155 هزار فضای سبز ایجادشده 3.5 میلیارد تومان هزینه شده که در کنار این‌ها طراحی فضای سبز و محوطه‌سازی مسکن مهر را خواهیم داشت.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان میزان بودجه امسال این شرکت را 140 میلیارد تومان خواند و تصریح کرد: ما از هیچ نهادی بودجه دریافت نمی‌کنیم و بودجه‌ای هم به ما تخصیص داده نمی‌شود و هزینه‌های شرکت از طریق فروش زمین و پروژه‌های مشارکتی که در دستور کار دارد تأمین می‌شود.

    محمدرضا احمدی در ادامه با اشاره به افزایش 20 درصدی بودجه شرکت عمران جدید شهر بهارستان به نسبت سال قبل گفت: علی‌رغم اینکه شاهد رکود در فعالیت‌های عمرانی کل کشور هستیم توانستیم افزایش 20 درصدی را برای پروژه‌های عمرانی شهر جدید بهارستان به دست آوریم.

    وی یکی از مسائل در شهرهای جدید را نداشتن هویت برشمرد و اظهار کرد: به علت اینکه شهر جدید دارای هویت نیست، ناگزیر باید با اقدامات مختلف به آن هویت بخشی کنیم و خوشبختانه با حضور امام‌جمعه محترم شهر دیگر عزیزان و صاحب‌نظران توانستیم به‌قدری این مسئله را حل کنیم.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از مترو اصفهان بهارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این خط مترو در دو قطعه که درمجموع 14 کیلومتر می‌شود اجرا خواهد شد.

    احمدی میزان پیشرفت فیزیکی قطعه اول مترو بهارستان را 38 درصد با ارزشی بالغ‌ بر 22 میلیارد تومان خواند و افزود: قطعه دوم این خط نیز با پیشرفت فیزیکی 69 درصدی هزینه‌ای بالغ‌ بر 35 میلیارد تومان را در برداشته است.

    وی زمان تکمیل و بهره‌برداری از خط متروی بهارستان -اصفهان را اوایل سال 97 برشمرد و گفت: تا تکمیل و بهره‌برداری نهایی از این پروژه هزینه‌ای بالغ‌ بر 350 تا 400 میلیارد تومان را باید برای آن متحمل شویم که پس از راه‌اندازی آن شاخص ارتباطی بهارستان با اصفهان مترو خواهد بود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان در خصوص وضعیت پروژه‌های مسکن مهرشهر جدید بهارستان نیز خاطرنشان کرد: درمجموع ما 11 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در بهارستان داریم که تاکنون 7 هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

    احمدی در ادامه از بهره‌برداری هزار و 700 واحد مسکن مهر این شهر تا مهرماه خبر داد و اذعان داشت: تاکنون 91 درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه‌های مسکن مهر داشتیم که با این روند تا سال 96 تکمیل صددرصدی آن را شاهد خواهیم بود.

    وی مسکن مهر بهارستان را تنها مسکن مهری خواند که بدون مشکل متقاضی است و بر این اساس گفت: کل تأسیسات مسکن مهر تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است و از منظر کیفیت دارای بهترین کیفیت است به‌نحوی‌ که شما می‌توانید حتی سنگ‌فرش‌های مسکن مهر بهارستان را با سنگ‌فرش‌های چهارباغ مقایسه کنید.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از وجود 6 واحد آموزشی و یک مسجد در حال ساخت در مسکن مهر این شهر خبر داد و تصریح کرد: در مجموعه مسکن مهر بهارستان یک کلانتری بزرگ در نظر گرفته‌شده که علاوه بر مسکن مهر کل بهارستان را نیز می‌تواند تحت پوشش قرار دهد.

    احمدی در پاسخ به سؤالی مبنی بر نحوه تعامل و همکاری این شرکت با سرمایه‌گذاران اظهار کرد: ما از ورود سرمایه‌گذار یک‌ریالی تا میلیاردی استقبال می‌کنیم و جلوی پای آن فرش قرمز می‌اندازیم چراکه ما یک بنگاه اقتصادی هستیم و این اقتضا کاری ما است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو