فونیکسریمکسبهتام

فرمانده ناجا خبر داد

کاهش ۴.۵ درصدی آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به طرح های انتظامی و ترافیکی پلیس در تابستان، گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده، همکاری مردم و تلاش کارکنان پلیس راهور، تصادفات و تلفات جاده ای ۴.۵ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۴.۵ درصدی آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، سردار حسین اشتری در نکوداشت اسوه‌های ایثار که با حضور خانواده 51 شهید گلگون کفن نیروی انتظامی از استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، اصفهان، کرمانشاه و بوشهر در هتل معین مشهد برگزار شد ، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و دهه مبارک کرامت، اظهار داشت: امروز استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار با تمام توان و ظرفیت درصدد است تا چهره اسلام را خشن و ضد انسانی جلوه دهد، این در حالی است که اسلام منشأ رافت، مهربانی و عدالت و خوبی هاست.

    وی افزود: در واقع وارونه نشان دادن حقایق و نمایش چهره خشن از اسلام باعث می شود وقتی جنگنده های سعودی مسلمانان یمن را بمباران می کنند چون افکار عمومی در جهان به عمق این جنایت پی نبرده اند، از اقدامات مرگ آفرین جنایتکاران حمایت کرده و حتی آن را پشتیبانی می کنند.

    سردار اشتری تصریح کرد: امروز اسلام ستیزی، شیعه ستیزی و ایران ستیزی از اهداف مهم دشمنان است و همه تلاش و ظرفیت خود را به کار گرفته اند تا امنیت ما را مخدوش کنند اما به حول و قوه الهی، امدادهای امام زمان (عج)، هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، هوشیاری مردم و آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

    فرمانده ناجا گفت: آنچه موجب پایداری، عزت و سربلندی ایران اسلامی و امنیت پایدار آن گشته جانفشانی شهدای گرانقدر، ایثار جانبازان عزیز، صبر و استقامت خانواده های این عزیزان است که دعای خیر خود را بدرقه راهمان می کنند.

    وی با اشاره به اینکه دشمن پیشرفت، آرامش و امنیت ما را هدف قرار داده است، بیان داشت: شهدا با نثار خون خود در این راه پایداری کردند و ما نیز باید ماموریت خطیر و وظیفه‌ای که آنها بردوش کشیدند را بشناسیم، به آن معتقد و پایبند باشیم و راه و مسیر حرکت آنها را ادامه بدهیم.

    سردار اشتری ادامه داد: خانواده شهدا و همه باید بدانیم که شهدا برای چه کار بزرگی جانفشانی کرده اند، آنچه ما داریم از آرامش، امنیت، پیشرفت و توسعه، به برکت خون شهیدان والا مقام است.

    وی خطاب به خانواده های معظم شهدا گفت: ما به شما نیازمندیم چرا که با دعای خود می توانید مسیر حرکت ما را ایمن سازید.

    سردار اشتری ادامه داد: از همه مهمتر نیاز ما به شهدایی است که جان خود را فدا کردند و در راه حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان از این دنیا و متعلقات آن گذشتند و خرسندی آنها از ما می تواند به موفقیت های چشمگیر بیانجامد.

    وی رسیدگی به امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در نیروی انتظامی را یکی از اولویت های اصلی ناجا عنوان و تصریح کرد: همیشه به فرماندهان انتظامی استان ها این موضوع تاکید شده که به خانواده معظم شهدای و ایثارگران عزیز رسیدگی داشته باشند.

    فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ‌رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا، کارکنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله خواندند و شهدای ما ثابت کردند که مجاهد فی سبیل الله هستند؛ ما نیز که ادامه دهندگان راه شهیدان هستیم به این عنوان افتخار می کنیم و امیدواریم سربازی لایق و شایسته برای حریم ولایت و امنیت کشورمان باشیم.

    وی با اشاره به تحرکات دشمنان و برنامه های آنها برای ناامن کردن کشورمان، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با هوشیاری و حضور مقتدرانه مرزبانان و همچنین اقدامات گسترده نیروهای انتظامی و امنیتی، گروه های ضد انقلاب و اشرار و جریان های معاند به خود اجازه نمی دهند به مرزهای کشور نزدیک شوند و هم اکنون امنیت مطلوبی در مرزهای کشور حاکم است.

    براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا در خاتمه از برگزار کنندگان این همایش در معاونت نیروی انسانی، اداره کل ایثارگران ناجا و فرمانده انتظامی خراسان رضوی که مقدمات برگزاری این همایش را برنامه ریزی و برعهده داشتند، تشکر کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو