فونیکسریمکسبهتام

دامغان؛

اختصاص اعتبار ۵۷۰ میلیاردی به پروژه کریدور شمال –جنوب

عصر خودرو- پیش بینی می شود محور دامغان – جندق – معلمان در استان سمنان که بخشی از کریدور شمال به جنوب است دوبانده شود.

اختصاص اعتبار ۵۷۰ میلیاردی به پروژه کریدور شمال –جنوب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به پیش‌بینی بخشی از اعتبارات پروژه کریدور شمال به جنوب از تخصیص 570 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در سال‌جاری خبر داد.

    سیدعبدالمجید نژادصفوی افزود: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به سمنان یک‌هزار و 370 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه که سال‌ها است به تصویب وزارتخانه راه و شهرسازی رسیده، اختصاص یافت.

    وی با بیان اینکه این اعتبارات در دو سال متولی به راه و ترابری استان سمنان اختصاص می‌یابد افزود: قرار است که امسال 570 میلیارد ریال و سال 96 نیز 800 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص بیابد.

    مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: امسال با اعتبارات تخصیص یافته قرار است محور دامغان – جندق – معلمان در استان سمنان که بخشی از کریدور شمال به جنوب است دوبانده شود.

    نژادصفوی با بیان اینکه کریدور شمال به جنوب در سال 67 مطرح و کلید خورده است گفت: متاسفانه با وجود گذشت این همه سال ، این پروژه هنوز کاملا نهایی نشده است.

    وی با اشاره به حجم بالای سوانح ترافیکی در محور جندق-معلمان، افزود: دوبانده شدن و استانداردسازی این محور تا حدودی از بار سوانح ترافیکی آن خواهد کاست.

    مدیرکل راه و ترابری استان سمنان، با بیان اینکه کریدور شمال به جنوب، یک پروژه ملی است تصریح کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های مهم راه‌سازی در کشور است و وزارت راه و شهرسازی نیز توجه خاصی به اجرای آن دارد.

    وی، کمبود اعتبارات را عامل این همه تاخیر در احداث این محور مهم مواصلاتی دانست و گفت: با بهبود شرایط اقتصادی کشور و افزایش اعتبارات روند احداث این محور هم تسریع خواهد شد.

    نژادصفوی با بیان اینکه احداث این محور منافع اقتصادی زیادی برای کشور دارد گفت: کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، افزایش سرمایه‌گذاری در منطقه، توسعه مناطق کویری و خصوصا شهرستان دامغان و کاهش تلفات جاده‌ای از مزایای اجرایی شدن این پروژه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو