فونیکسریمکسبهتام

جزییات دستگیری سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران

عصر خودرو- رییس کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا با اعلام خبر دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو در محدوده صادقیه، گفت: این متهمان پس از سرقت از یک خودرو سعی کردند فرار کنند که ناکام ماندند.

جزییات دستگیری سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سرگرد علی عسگری نیا با اشاره به جزییات عملیات دستگیری هر دو متهم گفت: با توجه به سرقت های متعدد لوازم داخلی خودروها در محدوده فلکه اول صادقیه و خیابان های منتهی به آن و شکایت های متعدد اهالی و کسبه محل به کلانتری و همچنین با توجه به حساسیت موضوع، جلسه ای در این خصوص در این کلانتری تشکیل و طی آن مقرر شد تیم های گشت انتظامی این کلانتری گشت زنی های مستمر خود را در این محدوده افزایش دهند.

    وی افزود: این اقدامات آغاز شده و تیم های گشت انتظامی این کلانتری در محدوده هایی که امکان سرقت می رفت به صورت شبانه روزی اقدام به گشت زنی کردند تا اینکه شنبه شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشت زنی در همین محدوده متوجه رفتارهای مشکوک 2 مرد در تاریکی شب شده و برای بررسی موضوع بدون جلب توجه به آنها نزدیک شدند.

    رییس کلانتری 132 زیباشهر ادامه داد: پس از دقایقی ماموران دریافتند که یکی از این مردان پس از شکستن شیشه سمت شاگرد خودرو در حال سرقت لوازم داخلی آن شده که بلافاصله برای دستگیری آنها اقدام کرده و درست زمانی که این سارق سعی داشت اموال مسروقه را به خودرویشان که همدستش در آن به انتظار نشسته بود، منتقل کند وی را دستگیر کردند.

    عسگری نیا گفت: متهم دیگر که دستگیری همدستش را دید بلافاصله پا به فرار گذاشت اما این اقدام با سرعت عمل ماموران ناکام مانده و دقایقی بعد از فرار، خودروی آنها از سوی ماموران متوقف و این فرد نیز بازداشت شد.

    وی افزود: با توقف خودرو و بازرسی از داخل خودروی متهمان تعدادی ابزار آلات سرقت، پنل ضبط خودرو، باند و لوازم شخصی و مدارک شناسایی و همچنین یک عدد ساب خودرو کشف شد و هر 2 متهم پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند تا در خصوص سرقت های احتمالی آنها تحقیقات صورت گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو