فونیکسریمکسبهتام

نصب دوربین های ترافیکی درگنبدکاووس هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس می گوید: برای نصب ۲۰ دوربین کنترل ترافیک دراین شهر که از محل جرایم رانندگی اختصاص یافته به شهرداری خریداری شده، به هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نصب دوربین های ترافیکی درگنبدکاووس هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، علی پورمندی اظهار داشت: این دوربین ها درسال گذشته و با هماهنگی نیروی انتظامی شهرستان خریداری شد که به دلیل مشکلات مالی شهرداری تاکنون نصب نشده است.
    وی بابیان اینکه نصب این دوربین ها که مکان نصب آن نیز جانمایی شده، به هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، گفت: در شرایط فعلی و به دلیل مشکلات مالی شهرداری، نصب این دوربین ها میسر نیست.

    پورمندی اضافه کرد: درصورت تخصیص بموقع منابع حاصل از جرایم رانندگی و یا حمایت مالی مسئولان استانی بویژه استانداری گلستان، کار نصب دوربین های ترافیکی که نقش مهمی در کنترل ترافیک و پیشگیری از جرایم دارد، در کوتاهترین زمان انجام می شود.

    پیش از این سرهنگ محمدعلی عسگری فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس نیز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن ابراز گله مندی از تاخیر درنصب دوربین های کنترل ترافیک در این شهر، خواستار تسریع در انجام این کار شده بود.

    رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس همچنین با ابراز نگرانی از روند نزولی کاهش درآمدهای شهرداری بالاخص درحوزه صدور پروانه ساختمانی، تصریح کرد: هم اکنون این شهرداری ماهانه 16 میلیارد ریال حقوق پرسنل اداری و خدماتی پرداخت می کند و درآمدهای فعلی تنها کفاک حقوق پرسنل را می دهد.

    پورمندی یادآور شد: حجم بالای نیروی انسانی شاغل در شهرداری نیازمند اصلاح است و درهمین راستا برنامه ریزی هایی برای برون سپاری امور در حال انجام می باشد.

    وی افزود: هم اکنون شهرداری گنبدکاووس 395 کارگر رسمی، پیمانی و قرارداری و 295 کارگر پیمانکاری دربخش های مختلف دارد.

    شهر گنبدکاووس باافزون بر 150 هزار نفر جمعیت و حدود 28 کیلومتر مربع وسعت به عنوان دومین شهر بزرگ گلستان درشرق این استان واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو