فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران:

خیابان ۱۷ شهریور دو طرفه می‌شود

عصر خودرو- رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه دوطرفه شدن خیابان ۱۷ شهریور، خواست اهالی و کار صحیحی است، گفت:‌ این اقدام به صورت آزمایشی و در دو ماه انجام می‌شود.

خیابان ۱۷ شهریور دو طرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، اقبال شاکری  درباره بازگشایی خیابان 17 شهریور اظهار داشت: از زمان اجرای پیاده‌راه‌سازی این خیابان ده‌ها جلسه با اهالی برگزار شد و به تبع، چندین جلسه نیز کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص برگزار کردند.

    وی ادامه داد: کمیسیون حقوقی شورای شهر، مسئول بررسی اعتراضات موجود درباره پیاده‌راه‌سازی خیابان 17 شهریور بود که در جلسه فردا با قید دو فوریت مورد بررسی قرار می‌گیرد و اعضای شورای شهر در این خصوص تصمیم می‌گیرند.

    شاکری گفت: در آخرین جلسه کمیسیون حقوقی شورا، بازگشایی خیابان 17 شهریور تصویب شد و پس از آن توسط رئیس کمیسیون حقوقی، شهردار و رئیس شورا این موضوع اعلام شد.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: در جلساتی که با اهالی خیابان 17 شهریور داشتیم، نظرخواهی مفصلی صورت گرفت و درصد نارضایتی اهالی از این طرح بسیار بالا بود و این طرح، در کل دستاورد خاصی نداشت.

    وی درباره بازگشایی موقت خیابان صفا تا میدان شهدا اظهار داشت: خواسته اهالی آن منطقه، بازگشایی کامل و دوطرفه بودن خیابان 17 شهریور است که شهرداری باید با کمترین هزینه این اقدام را انجام دهد و آب‌نمایی که در مقابل کوچه‌ها احداث شده، بردارد.

    شاکری با تأکید بر اینکه دوطرفه شدن خیابان 17 شهریور، خواست اهالی و کار صحیحی است، گفت:‌ این اقدام به صورت آزمایشی و در دو ماه انجام می‌شود و با شهردار منطقه 12 نیز مذاکراتی صورت گرفته که این اقدام انجام شود و هیچ هزینه مجددی را نداشته باشد.

    به گفته شاکری، در صورت تصویب، خیابان 17 شهریور بازگشایی و دوطرفه می‌شود.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه کسی پاسخگوی هزینه‌های صورت‌گرفته دراین خیابان است، گفت: مشاور طرح باید پاسخگو باشد و این مشاور است که اهدافی را برای این طرح درنظر گرفته بود و تحقیقات لازم را باید انجام می‌داد.

    شاکری گفت: بزرگترین نمره منفی را به مشاوره طرح می‌دهیم و باید پاسخگو در این زمینه باشند، البته هر کجا جلوی ضرر را به نفع مردم بگیریم، منفعت است.

    شاکری بیان داشت: طرح پیاده‌راه‌سازی خیابان 17 شهریور به اهدافش نرسیده است و مشاور این طرح، ساده‌اندیشی کرده است.

    شاکری با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی و خدمات شهری نیز باید برای انتخاب این مشاور طرح پاسخگو باشند، گفت: مطالعات مشاور طرح، کامل نبوده است و طرحش شکست خورده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو